ساماندهی ۲۰ هیئت اندیشه ورز جامعه نخبگانی در گلستان
کد خبر: 4099313
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

ساماندهی ۲۰ هیئت اندیشه ورز جامعه نخبگانی در گلستان

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از ساماندهی ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز متشکل از ۳۸۹ نفر از جامعه نخبگانی در استان گلستان خبر داد.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، سیدعلی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در نشست با اصحاب رسانه که امروز، ۲۲ آبان در سالن شهید باهنر استانداری گلستان برگزار شد، گفت: این جلسه چهارمین جلسه ارتباط با اصحاب رسانه است که هدف اصلی از برگزاری این نشست ارتباط نزدیک با خبرنگاران و اقدامات و چالش‌های پیش روی آنهاست و سعی کردیم این حلقه ارتباطی را با اصحاب رسانه را بیشتر و قوی تر کنیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به اغتشاشات اخیر اشاره و نقش اصحاب رسانه در بیداری مردم را مهم دانست و گفت: خوشبختانه استان گلستان در اغتشاشات اخیر از وضعیت مطلوبی برخوردار بود و این اتفاق خوب را مدیون قشری فرهیخته و دلسوز خبرنگاران و اصحاب رسانه هستیم که دلسوزانه در تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی مردم گام برداشتند.

مهاجر با بیان اینکه امروزه در جنگ رسانه‌ای نامتقارن رو به رو هستیم، تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دهه ۷۰ بارها از کلیدهای واژه‌های مختلف اعم از تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی و جنگ نرم را بیان کرد و این نشان از گستردگی توطئه‌های دشمنان دارد، لذا امروز با غول رسانه‌ای مواجهه هستیم و اصحاب رسانه باید به کمک هم بیایند و بصیرت افزایی کنند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان‌اینکه دشمن به دنبال القای ناامیدی در مردم است، افزود: در اغتشاشات اخیر برخی آزادی را در ولنگاری فرهنگی تعریف کردند و روسری را از سر در آوردند در حالی که در خود همین کشورهای اروپایی آن طور که بعضی‌ها فکر می‌کنند نیست و این مسئله بی‌قانونی است و نباید هرکس هر طور بخواهد در جامعه حاضر شود.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان به اجرای برنامه جشنواره بین‌المللی اقوام زمین اشاره کرد وگفت: با توجه به مخالفت‌های برخی از استان این جشنواره در جهت نشاط شهروندان و همدلی اقوام و مذاهب برگزار شد و برگزاری این رویدادهای مهم را مدیون جامعه نخبگانی و اصحاب رسانه می‌دانیم که باید انتقال مطالب و اطلاع‌رسانی صحیح و درست به کمک ما بیایند.

مهاجر بیان کرد: دولت سیزدهم مردمی است برای تحقق مردمی‌بودن نیاز به حلقه نخبگانی و میانی دارد تا به حلقه ارتباطی بین مردم و مسئولان تبدیل شود لذا سعی داریم هیئت اندیشه‌ورز خبرنگاران راه‌اندازی کنیم که پل ارتباطی بین ما و خبرنگاران و مشکلات مردم باشد.

معاون سیاسی‌، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان از ساماندهی ۲۰ هیئت اندیشه‌ورز متشکل از ۳۸۹ نفر از جامعه نخبگانی در استان گلستان خبر داد وگفت: برای نخستین بار سامانه انتصابات را در استان راه‌اندازی کردیم تا عملکردهای این حوزه به طور دقیق بررسی شود.

 

 

انتهای پیام
captcha