اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اولویت اصلی قرارگاه سازندگی سپاه است
کد خبر: 4101135
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۰

اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی اولویت اصلی قرارگاه سازندگی سپاه است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاه پاسداران گفت: سپاه در کنار وظیفه اصلی خود که دفاع از نظام و تامین امنیت پایدار است، هدف محرومیت‌زدایی را نیز دنبال می‌کند.

سردار حزنی رئیس قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی سپاهبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان سردار حزنی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهادسازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه امروز، ۲۹ آبان در رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه گرگان برگزار شد، گفت: سپاه در کنار وظایف اصلی و ذاتی خود، محرومیت‌زدایی و مردم یاری را هم دنبال می‌کند و در این راه مناطق محروم، صعب العبور و مناطق مرزی در اولویت توسعه و اجرای طرح‌ها هستند.

سردار حزنی گفت: محرومیت زدایی را باید فوری و آنی انجام بدهیم، سپاه و بسیج همیشه در صحنه حضور دارند و اگر اولین نهاد نباشند قطعا دومین نهاد هستند که وارد عرصه می‌شوند و آخرین نهادی هستند که از آنجا خارج خواهند شد.

وی افزود: ما با همه دولت‌ها کار کردیم که کمک کنیم تا فاصله عقب ماندگی در روستا‌ها کم شود و از مهاجرت روستایی‌ها به شهر‌ها جلوگیری شود.

معاون هماهنگ ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه گفت: ما آمده‌ایم که سخت کار کنیم نه اینکه کار‌ها را در سطح کشور سخت کنیم، برای انجام ندادن کار در مناطق محروم هزاران دلیل تراشیده می‌شود، اما ما به یک دلیل و آن هم خوشنودی خداوند باید کار‌ها را به نتیجه برسانیم.

سردار حزنی با بیان‌اینکه به فرموده رهبر انقلاب اولویت اصلی کشور ما مقابله با جنگ نرم است افزود: جنگ نرم سبب ایجاد تردید در دل‌ها و ذهن‌های مردم، ایجاد رعب و وحشت، دو دلی و به هم زدن رابطه مردم با یکدیگر می‌شود.

انتهای پیام
captcha