دومین دوره «تثبیت محفوظات» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4104168
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

دومین دوره «تثبیت محفوظات» در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری دومین دوره فوق‌العاده «تثبیت محفوظات قرآن کریم» ویژه بانوان استان خبر داد.

حجت‌الاسلام احمد اشرفی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دومین دوره فوق‌العاده «تثبیت محفوظات» ویژه بانوان خبر داد و اظهار کرد: این دوره برای دومین سال متوالی در استان برگزار می‌شود و فرصتی است تا بانوان قرآنی استان بتوانند حفظیات قرآن خود را با روشی اصولی و نوین تثبیت کنند.

وی تثبیت حداقل پنج جزء قرآن، برنامه‌دهی منظم در طول دوره، برگزاری ارزشیابی در طول دوره، ترسیم نقشه مسیر و مهندسی حفظ، نظارت مستمر مربی بر روند یادگیری، ارائه نمودار پیشرفت در طول دوره را از جمله مزایای این دوره برشمرد و افزود: در پایان دوره به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می‌شود.

این مسئول با اشاره به استقبال خوب بانوان از این طرح بیان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره تا 25 آذرماه جاری فرصت دارند و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پس از پایان مهلت ثبت‌نام دوره از اواسط دی‌ماه آغاز خواهد شد.

اشرفی تصریح کرد: ظرفیت نفرات برای شرکت در این دوره 40 نفر است و از اساتید به‌نام استانی برای حضور در این دوره دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام
captcha