احداث سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به چرام بیاورد
کد خبر: 4105628
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

احداث سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به چرام بیاورد

امام جمعه چرام گفت: احداث سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به این شهرستان بیاورد، این سد دشت‌های تشنه برخی از شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ را سیراب خواهد کرد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق کشاورزی وضع مادی خویش را تامین کنند.

حجت‌الاسلام سیدنوراله افشار، امام جمعه چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنوراله افشار، امام جمعه چرام امروز، 18 آذرماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چرام، با بیان اینکه سد آبریز می‌تواند اشتغال و توسعه را به شهرستان چرام بیاورد، اظهار کرد: این سد دشت‌های تشنه برخی از شهرستان‌های کهگیلویه بزرگ را سیراب خواهد کرد و خانواده‌ها می‌توانند از طریق کشاورزی وضع مادی خویش را تامین کنند.

وی افزود: مسئولان و متولیان استان اگر آبریز احداث شود، دیگر نیاز نیست زنان و دختران کهگیلویه بزرگ برای گوچه چینی به خوزستان بروند و خطرات جاده را به جان بخرند.سؤال افکار عمومی از مسولین محترم استانی و شهرستانی این است که چه اقدامی در زمین سد آبریز کرده‌اید؟ امروز تریبون نماز جمعه صدای مظلومیت زنان و دخترانی است که برای امرار معاش باید در بهبهان گوجه چینی کنند.

امام جمعه چرام تصریح کرد: مسئولین با بیان اینکه چه اقدامی درباره سد آبریز کرده‌اند جوابگو باشند.اگر سد آبریز احداث شود مردم دعاگوی شما خواهند بود.و بهترین هدیه را به مردم خواهید داد و جوانان ما برای کار به استان‌های دیگر نخواهند رفت.

حجت‌الاسلام افشار ابراز کرد: اگر آبریز احداث شود و آب این سد به زمین‌های حاصل خیز چرام برسد بسیاری از نیازهای این شهرستان در اشتغال و توسعه پایدار و بهبود شرایط اقتصادی تاثیر جدی خواهد داشت.

وی یادآور شد: کسانی که از الان در جلسات محرمانه مشورتی انتخابات سال آینده مجلس با هم به شور می‌نشینند اگر به دنبال رای مردم این شهرستان هستید، سد آبریز مطالبه جدی مردم است.برنامه جدی شما برای آبریز چیست؟

انتهای پیام
captcha