حمایت بنیاد علوی از 11 محله کم‌برخوردار البرز
کد خبر: 4106402
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

حمایت بنیاد علوی از 11 محله کم‌برخوردار البرز

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز گفت: ۱۱ محله کم‌برخوردار این استان برای محرومیت‌زدایی زیر چتر حمایتی بنیاد علوی قرار گرفت.

بنیاد علویبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، محمدجواد کاظمینی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز، 21 آذرماه در نشست قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد علوی استان البرز اظهار کرد: با دستور و پیگیری نماینده عالی دولت در استان و در راستای حمایت از محلات کم‌برخوردار با هدف توانمندسازی و محرومیت‌زدایی، تفاهم‌نامه‌ای با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و بنیاد علوی منعقد شده است.

وی افزود: براساس این تفاهم‌نامه، ۱۱ محله محروم و کم‌برخوردار البرز از خدمات مختلف حمایتی بنیاد علوی بهره‌مند خواهند شد. همچنین بسترهای خدمت‌رسانی محله‌ها در حوزه‌های اشتغال، مسکن، ازدواج آسان، حمایت از جمعیت، معیشتی و تسهیلات بانکی برای مسئولان محلات تبیین شده است.

در نشست امروز قرارگاه محرومیت‌زدایی بنیاد علوی استان البرز، برنامه‌های پیشنهادی برای محلات کم‌برخوردار البرز، پروژه‌های اولویت‌دار، میزان مشارکت دستگاه‌های اجرایی در انجام این پروژه‌ها و هم‌افزایی در مدیریت بهینه و اقدام به موقع مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فعالیت قرارگاه اجتماعی استان البرز سال گذشته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در این استان آغاز شد که با فعالیت این قرارگاه نیروهای تخصصی و جهادی البرز در میدان مقابله با آسیب‌های اجتماعی حضور یافتند.

استان البرز دارای ۶۶ محله محروم و کم‌برخوردار است که هر هفته میز خدمت با حضور مسئولان اجرایی استان در یکی از این مناطق برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha