اعلام جوایز برگزیدگان بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4107488
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹

اعلام جوایز برگزیدگان بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

میزان جوایز برگزیدگان بخش نغمات دینی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد که براساس آن به مجموع نفرات اول تا پنجم پنج رشته گروه 350 میلیون تومان اهدا شده است.

اعلام میزان جوایز برگزیدگان بخش نغمات دینی مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا، مرحله نهایی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش نغمات دینی، چهارشنبه 23 آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این بخش از مسابقات مجموعاً 57 شرکت‌کننده و 30 گروه مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان در رشته‌های اذان (ویژه آقایان)، دعاخوانی و مدیحه‌سرایی به رقابت پرداختند.

بر همین اساس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه میزان جوایز نفرات و گروه‌های برتر این بخش از مسابقات را اعلام کرد که از جمله تفاوت‌های جوایز این دوره از مسابقات باید به تجلیل از رتبه‌های اول تا پنجم اشاره کرد. در دوره‌ گذشته رتبه‌های اول تا سوم از جوایز نقدی بهره‌مند شدند.

بر همین اساس در رشته اذان که تنها در بخش آقایان برگزار شده است میزان جوایز نفر اول 10 میلیون تومان، نفر دوم 9 میلیون تومان، نفر سوم هشت میلیون تومان، نفر چهارم هفت میلیون تومان و نفر پنجم نیز شش میلیون تومان بوده است.

در رشته دعاخوانی نیز نفرات اول تا پنجم در دو بخش بانوان و آقایان مورد تجلیل قرار گرفتند که میزان جوایز آنها از نفر اول تا پنجم به ترتیب 10، 9، هشت، هفت و شش میلیون تومان بوده است.

همچنین در رشته مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم در بخش آقایان میزان جایزه گروه اول 45 میلیون تومان، گروه دوم 35 میلیون تومان، گروه سوم 25 میلیون تومان، گروه چهارم 15 میلیون تومان و گروه پنجم نیز 10 میلیون تومان اعلام شده است.

در بخش بانوان و در رشته مدیحه‌سرایی و هم‌خوانی قرآن کریم نیز جایزه گروه اول 30 میلیون تومان، گروه دوم 25 میلیون تومان، گروه سوم 20 میلیون تومان، گروه چهارم 15 و گروه پنجم نیز 10 میلیون تومان اعلام شده است. 

یادآور می‌شود، بخش نغمات دینی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم طی روزهای 19 تا 23 آذرماه به میزبانی استان قزوین در جریان بود. 

انتهای پیام
captcha