بارش‌ در قزوین تا سه‌شنبه ادامه‌ دارد
کد خبر: 4109295
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

بارش‌ در قزوین تا سه‌شنبه ادامه‌ دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا صبح فردا با گذر سامانه بارشی از سطح منطقه، در برخی ساعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق احتمال کولاک و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود، از فردا تا روز سه‌شنبه، برای برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات بارش پراکنده را خواهیم داشت.

گزارش هواشناسی

مریم بهروزی، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا از قزوین با اشاره به بارندگی‌ها در قزوین، گفت: تا صبح فردا، چهارم دی‌ماه، با گذر سامانه بارشی از سطح منطقه، در برخی ساعات بارش برف و در پاره‌ای مناطق احتمال کولاک برف و پدیده مه پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا، یک‌شنبه، چهارم دی‌ماه، تا روز سه‌شنبه، ۶ دی‌ماه، گذر پیاپی امواج تراز میانی جو را از سطح منطقه داریم که سبب افزایش ابر می‌شود، برای برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات نیز بارش پراکنده را انتظار داریم. به لحاظ دمایی برای امروز و صبح فردا کاهش دما را در استان خواهیم داشت.

این کارشناس بیان کرد: کمینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شب گذشته در ایستگاه آوج با دمای منفی سه درجه سلسیوس بوده و بیشینه دمای استان نیز مربوط به ظهر روز گذشته در شهر رازمیان با دمای ۱۳ درجه سلسیوس بوده است.

انتهای پیام
captcha