مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی آذرماه ۱۴۰۱
کد خبر: 4109481
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

مروری بر برنامه‌های قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) طی آذرماه ۱۴۰۱

اردوی شبی در دارالقرآن، نشست هم‌اندیشی با مادران قرآن‌آموزان، کلاس آموزش ترتیل‌خوانی قرآن کریم و ... برخی از مهم‌ترین برنامه‌های مؤسسه امام رضا(ع) در ماه گذشته است.

مؤسسه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآنی امام رضا(ع) ورنامخواست از مؤسسات فعال استان اصفهان است که برنامه‌های متعددی را در دستور کار دارد. در ادامه نگاهی گذرا به فعالیت‌های این مؤسسه در آذرماه ۱۴۰۱ خواهیم داشت.

طی این ماه برگزاری آزمون شفاهی میان ترم پاییزه و زمستانه ۱۴۰۱، کلاس ترم ۳ قرائت قرآن کریم، برنامه معاینه چشم کودکان مهد قرآن مؤسسه و نشست حجت‌الاسلام والمسلمین مالکی، امام جمعه شهر ورنامخواست با مربیان قرآنی مؤسسه امام رضا(ع) صورت گرفت.

همچنین از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در ماه گذشته می‌توان به برپایی جشن یلدا در کلاس روخوانی قرآن، برگزاری همایش پیاده‌روی شوق حرم، اقامه عزا و بیان معارف فاطمی به میزبانی مسجد امام حسین(ع) شهر ورنامخواست و برگزاری مسابقات فرازخوانی قرآن کریم با محوریت حفظ ربناهای قرآنی اشاره کرد.

کلاس درس‌گفتارهای نهج‌البلاغه، کلاس آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن کریم، کلاس آموزش قرائت قرآن با همکاری دارالقرآن امام علی(ع) زرین‌شهر‌‌، برگزاری بیست و پنجمین کرسی تلاوت قرآن به میزبانی مسجد بلال شهر زرین‌شهر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی لنجان نیز از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در یک ماه اخیر است.

این مؤسسه در زمینه آموزش ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای از مبتدی تا حرفه‌ای و قهرمانی نیز فعال است و در حال برگزاری کلاس‌هایی در این رابطه است.

اردوی شبی در دارالقرآن امام رضا(ع) نیز با حضور قرآن‌آموزان و مربیان مؤسسه همراه با برنامه‌های متنوع در ماه گذشته برگزار شد.

کلاس تواشیح، نشست هم‌اندیشی گروه فرهنگی ـ قرآنی وصال با مادران قرآن‌آموزان، برگزاری کلاس آموزش حفظ عمومی قرآن، جشن میلاد حضرت زینب(س) و کلاس‌های اخلاقی ویژه قرآن‌آموزان، کلاس آموزش ترتیل‌خوانی قرآن، دوره‌های آموزش فن بیان، تئاتر و هنر سخنوری، مجری‌گری و بازیگری، اجرای طرح تصحیح قرائت نماز ویژه دانش‌آموزان دبستان ابتدایی و ... نیز از دیگر برنامه‌های این مؤسسه در این ایام بوده است.

یادآور می‌شود، این مؤسسه به نشانی خیابان شهید رضا شاهمرادی کوچه امام حسین(ع) روبه‌روی آسیاب برنج‌کوبی واقع شده است.

نشانی این مؤسسه در شبکه‌های پیام‌رسان نیز به قرار زیر است؛ http://T.me/inst_imamreza_lenjan در تلگرام، http://Instagram.com/inst_imamreza_lenjan در اینستاگرام، Eitaa.com/inst_imamreza_lenjan در ایتا، https://www.aparat.com/Inst.Imamreza.lenjan در آپارات، https://chat.whatsapp.com/KLvJlCEtUaC۹xAfTve۱Dd۰ و https://chat.whatsapp.com/Lf۷yBsAUWjWFO۹t۷wJiVzp در واتساپ.

انتهای پیام
captcha