شرکت بیش از دوهزار نفر از بانوان گلستانی در جشنواره «مهرواره بانور»
کد خبر: 4110399
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

شرکت بیش از دوهزار نفر از بانوان گلستانی در جشنواره «مهرواره بانور»

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان از شرکت دوهزار و ۲۰۰ بانوی فعال گلستانی در جشنواره «مهرواره قرآنی بانور» خبر داد.

جلسه داوری جشنواره مهرواره با نور با حضور معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در سالن تبلیغات اسلامی گلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضا دیلمی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان در جلسه داوری جشنواره «مهرواره با نور» در مرحله استانی که امروز، ۷ دی‌ماه در سالن جلسات سردار شهید سلیمانی اداره تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، گفت: جشنواره مهرواره بانور توسط سازمان تبلیغات اسلامی با محوریت حل مسائل خانواده در کل کشور و در گلستان برگزار شد که در این راستا دوهزار و ۲۰۰ نفر از بانوان فعال در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: این مهرواره در نوع خود بهترین و بی نظیری ترین مهرواره ها در حوزه بانوان بوده که حل مسائل حوزه خانواده از قبیل فرزندآوری و کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل طلاق و تسهیلات ازدواج آسان از محورهای اصلی این جشنواره است.

حجت‌الاسلام دیلمی اظهار کرد: در این مهرواره بانوان فعال و کنشگران فعال مسجدی و بانوان هیئتی و فعالان قرآنی و هر فردی که به عنوان کنشگر در حل مسائل خانواده و تقویت پیوندهای اجتماعی تاثیرگذار است در این جشنواره شرکت کرده تا تجربیات خود را انتقال دهند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: آثار ارسالی در هر شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته و آثار منتخب به مرحله استانی راه یافته‌اند.

وی با بیان اینکه ۱۳ طرح برتر در گلستان توسط هیئت داوران به مرحله کشوری این مهرواره راه می‌یابند، افزود: قرار است نفرات برتر این مهرواره در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی معرفی و از آنان تجلیل به عمل آید.

 

 

 

 

 



انتهای پیام
captcha