برگزاری کرسی هفتگی تلاوت حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای +عکس
کد خبر: 4110982
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸
به میزبانی آستان شیخ صدوق(ره)

برگزاری کرسی هفتگی تلاوت حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای +عکس

کرسی هفتگی تلاوت و تدبر در قرآن حجت‌الاسلام موسوی‌درچه‌ای، مدرس و قاری ممتاز کشور پنجشنبه‌ها در آستان شیخ صدوق(ره) برگزار می‌شود.

کرسی هفتگی تلاوت و تدبر در قرآن حجت‌الاسلام «موسوی‌درچه‌ای»غلامحسن جهانگیری، مدیر مرکز قرآنی شیخ صدوق(ره) در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی برپایی‌ کرسی‌های تلاوت قرآن و طی برنامه‌ریزی انجام شده، محافل و کرسی‌های هفتگی در این آستان مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: براین اساس کرسی تلاوت و تدبر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد‌جواد موسوی‌درچه‌ای، قاری و مدرس قرآن کریم، پنجشنبه‌ها، یک ساعت پیش از اذان مغرب و عشا با حضور مردم علاقه‌مند برپا خواهد شد.

جهانگیری اضافه کرد: تلاوت قاریان ممتاز و برجسته در این کرسی تلاوت، بیان مباحث ترجمه، تفسیر و تأویل آیات و تشریح معانى مفردات و جمله‌هاى قرآنى از جمله مواردیست که طی این جلسه به آن پرداخته می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدمحمدجواد موسوی‌درچه‌ای، چند سالی است که به عنوان قاری راتب و مدیر دارالقرآن مسجد امام خمینی(ره) بازار بزرگ تهران فعالیت دارد و به عنوان اولین قاری راتب مسجد در کشورمان شناخته می‌شود.

انتهای پیام
captcha