بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه
کد خبر: 4118656
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت ۱۲ بهمن‌ماه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد به‌مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن بیانیه‌ای صادر کرد.

دهه فجر

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 11 بهمن‌ماه به‌مناسبت یوم الله ۱۲ بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی امام امت به میهن بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

ورود معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت‌الله علیه) به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن‌ماه سال ۱۳۵۷، مطلع پیروزی انقلاب اسلامی و طلوع خورشید اسلام در شب تیره و آسمان ظلمانی طاغوت زمان بود.

استقبال بی‌نظیر مردم مسلمان و انقلابی ایران از یگانه رهبر و منجی خویش، یوم‌الله دیگری را رقم زد و پیروزی سال‌ها مبارزات انقلابی ایرانیان آزاده را نوید داد.

یوم‌الله دوازدهم بهمن عید وصال ملت مبارز ایران با پیشوای عارف و فرزانه خود پس از تحمل سال‌ها فراق، رنج و تبعید بود.

حضور امیدبخش امام خمینی(ره) در میهن اسلامی و رهبری داهیانه و هوشمندانه جریان انقلاب اسلامی از نزدیک، خون تازه‌ای را در رگ‌های مبارزان انقلابی به جریان انداخت و با سرنگونی کاخ استبداد ۲۵۰۰ ساله ستمشاهی، پایه‌های استعماری استکبار جهانی را متزلزل ساخت و برای همیشه دست طمع و زیاده‌خواه دشمنان اسلام را از ایران اسلامی کوتاه کرد و با تحقق شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، حکومتی الهی را بر پایه اصل مترقی ولایت فقیه و مردم سالاری دینی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

ملت آزاده و سرافراز ایران پس از گذشت چهل و چهار سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان در مسیر پاسداری از اندیشه والای معمار کبیر انقلاب اسلامی، خون پاک شهدای والامقام و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) گام برمی‌دارد و همچون کوهی استوار و پرافتخار، پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در برابر شرارت‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار ایستاده است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز و تبریک آغاز دهه فجر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از عموم مردم غیور، بصیر و همیشه در صحنۀ کهگیلویه و بویراحمد دعوت می‌کند تا با حضور پرشور و شعور خود در برنامه‌های دهه فجر سراسر استان، برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات انقلاب اسلامی در استان بیافزایند.

در همین راستا مراسم محوری بزرگداشت سالروز ورود تاریخی، پیروزمندانه و پرخیر و برکت امام امت به میهن اسلامی فردا چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در سراسر نقاط استان برگزار می‌شود. این مراسم در شهر یاسوج مرکز استان، راس ساعت ۹ صبح درگلزار مطهر شهدای یاسوج با حضور عموم مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان و اعضای محترم شورای اداری و نماینده معزز ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد.

زنگ انقلاب هم در ساعت ۹:۳۳ همزمان با لحظه ورود حضرت امام(ره) به میهن در جوار تربت پاک شهیدان و مدارس نواخته خواهد شد.همچنین رژه موتوری و خودرویی از ساعت ۹:۳۳ صبح از فرودگاه یاسوج تا گلزار مطهر شهیدان و در سایر شهرستان‌ها و بخش‌ها از ورودی شهر‌ها تا گلزار‌های مطهر شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha