راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس می‌کند
کد خبر: 4121126
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان را مأیوس می‌کند

امام جمعه نرماشیر گفت: مردم امسال نیز با اتحاد و یکپارچگی و گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت کرده و به ندای امام مسلمین لبیک می‌گویند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی امام جمعه نرماشیر

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصفی، امام‌ جمعه نرماشیر، امروز، ۲۱ بهمن‌ در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: تقوا عامل مهمی برای برکات مادی و معنوی است و منظور از تقوا این است که حلال و حرام خدا را رعایت کنید.

وی با بیان اینکه اگر تقوا نباشد انسان در مسیر زندگی دچار آسیب‌های رفتاری، اخلاقی و معنوی می‌شود، به روایتی از امام کاظم(ع) اشاره کرد و افزود: امام فرموده‌اند کسی که هر روز از خودش حساب نکشد از ما نیست. شیوه پیامبر(ص) و ائمه(ع) این بوده که هر روز اعمال خود را محاسبه کرده و به دلیل توفیقات امداد‌ها و هدایت‌ها شکرگزار بودند.

امام جمعه نرماشیر با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی در دین اسلام و حساب کشی از خود، گفت: از این طریق انسان‌ها بر عیوب خود آگاه شده و دنبال جبران آن خواهند رفت. همه باید مراقب باشیم تا گناه را توجیه نکنیم.

حجت‌الاسلام منصفی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، گفت: بیعت همافران با امام راحل عظیم‌الشأن باعث ایجاد روحیه در مردم و نیروهای انقلابی و در مقابل شکست روحیه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه امروز ارتش، نیرویی انقلابی‌تر و مؤمن‌تر از روزهای اول انقلاب است که در مواقع مختلف در کنار مردم نقش‌آفرینی می‌کند، افزود: با وجود تحریم‌ها ارتش سازنده و مبتکر هواپیما است که از نمونه‌های این دستاوردها می‌توان به پایگاه زیرزمینی عقاب ۴۴ اشاره کرد. این پایگاه زیرزمینی علاوه بر قدرت‌نمایی و نشان دادن قابلیت‌های تکنولوژی، پیام آمادگی ارتش است.

امام جمعه نرماشیر به در پیش بودن یوم‌الله ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: مردم امسال نیز با اتحاد و یکپارچگی و گسترده‌تر از گذشته در راهپیمایی شرکت کرده و به ندای امام مسلمین لبیک می‌گویند و دشمنان را مأیوس خواهند کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به زلزله خوی، سوریه و ترکیه تصریح کرد: اگرچه زلزله یکی از عوامل طبیعی و قابل پیش بینی نیست اما مردم ایران نشان دادند از نظر همدلی و همراهی در جهان بی‌نظیرند و هر کجا کمک لازم بوده است همکاری کردند.

حجت‌الاسلام منصفی با اشاره به عفو تعداد زیادی از فریب خوردگان اغتشاشات اخیر، گفت: این عفو سبب می‌شود تا هم از به خطر افتادن آینده جوانان و نوجوانان به دلیل ثبت جرم جلوگیری شود و هم اینکه آینده و چهره نظام را از اصابت کینه‌توزی‌های احتمالی محافظت می‌کند. این حرکت مقام معظم رهبری دل مردم را شاد کرد و بر استیصال دشمن شکست خورده افزود.

انتهای پیام
captcha