راهیان‌نور بهترین فرصت را برای جهاد تبیین فراهم می‌کند
کد خبر: 4123099
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

راهیان‌نور بهترین فرصت را برای جهاد تبیین فراهم می‌کند

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: راهیان نور بهترین فرصت برای جهاد تبیین محسوب می‌شود، بنابراین باید از آن حداکثر استفاده را به عمل آورد.

راهیان‌نور بهترین فرصت را برای جهاد تبیین فراهم می‌کندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منوچهر مودبی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز 30 بهمن در جلسه ستاد هماهنگی راهیان‌نور میاندوآب، گفت: اقشار مختلف مردم در اردوهای راهیان نور حضور پیدا می‌کنند، بنابراین فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین به دست می‌آید، پس نباید از آن غفلت ورزید.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اردوهای راهیان نور، انتخابات و سایر رویدادها که ارتباط مستقیم با سرنوشت سیاسی ملت دارد، حامل پیغام‌های زیادی برای دوست و دشمن است، ادامه داد: مردم با حضور حماسی خود تبعیت از ولایت و حمایت از نظام و انقلاب اسلامی را به معرض نمایش می‌گذارند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور از ماه آینده در این شهرستان آغاز می‌شود، ادامه داد: 180 نفر از خواهران و برادران انقلابی در این اردوهای معنوی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه، حضور مردم در رویدادهای مختلف از جمله اردوهای راهیان نور نشان داد، گرچه از گویش، قومیت‌ و مذهبهای مختلف باشیم، ولی در دفاع از میهن، انقلاب و آرمان‌ها یکدل و یکپارچه ایستاده‌ایم، گفت: آحاد ملت در مقابل دشمنان وحدت خود را حفظ می‌کنند.

مودبی با بیان اینکه، امروز دشمنان نظام و انقلاب با هدف راه انداختن جنگ شناختی به میدان آمده‌اند، گفت: با راه‌اندازی این جنگ و تبلیغات مسموم علیه نظام درصدد هستند، اذهان و افکار مردم  را زیرسلطه خود درآورند.

انتهای پیام
captcha