راهیان‌نور فرصتی برای تجدید بیعت نسل جدید با انقلاب است
کد خبر: 4123589
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

راهیان‌نور فرصتی برای تجدید بیعت نسل جدید با انقلاب است

فرماندار تکاب گفت: اردوهای راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای تجدید بیعت نسل جدید کشورمان با آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

راهیان‌نور فرصتی برای تجدید بیعت نسل جدید با انقلاب استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، اسماعیل حیدری‌آزاد فرماندار تکاب، امروز 2 اسفند در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، گفت: اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای تجدید بیعت نسل جدید کشورمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود، بنابراین نباید از این فرصت غفلت کرد.

وی با بیان اینکه، دستاوردهای نظام و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به جوانان و نوجوانان بازگو شود و ازاین‌رو اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای این موضوع است، ادامه داد: شهدای بزرگی از جمله سردار باکری در اسفند ماه تقدیم نظام و انقلاب شده‌اند، که یاد و نام آنها را گرامی می‌داریم؛ نام این عزیزان در تاریخ ایران ماندگار شده است.

علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در این جلسه بر لزوم توجه ویژه به جهاد تبیین در برهه حساس کنونی تاکید کرد و بیان داشت: تاکیدهای مکرر رهبر معظم انقلاب در این زمینه بیانگر اهمیت موضوع است، پس نباید از آن غفلت بورزیم.

وی با بیان اینکه مناطق عملیاتی جنوب و شمال غرب کشور بهترین عرصه برای نمایش ایثار، شجاعت و فداکاری رزمندگان اسلام است، ادامه داد: بنابراین بازدید کامل از این مناطق با حضور راویان توانمند ضروری است.

انتهای پیام
captcha