۷۰۰ طلبه خوزستانی از مناطق عملیانی دفاع مقدس بازدید می‌کنند
کد خبر: 4124695
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

۷۰۰ طلبه خوزستانی از مناطق عملیانی دفاع مقدس بازدید می‌کنند

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان اعلام کرد: اردوی راهیان نور طلاب خوزستان به‌صورت سه اردوی دو روزه از ۷ تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود و ۷۰۰ طلبه خوزستانی از مناطق عملیانی دوران دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

راهیان نوربه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه خوزستان حجت‌الاسلام آذرافروز، مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه استان خوزستان، از پیش بینی اعزام ۷۰۰ طلبه خوزستانی به اردوهای راهیان نور خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اسفندماه زمان برگزاری اردوهای راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های شهدا جهت پیمان بستن مجدد با آرمان‌های شهدا، امام و انقلاب اسلامی است، امور طلاب حوزه علمیه خوزستان بنا دارد در این ماه ۷۰۰ نفر از طلاب خوزستانی را به اردوی راهیان نور اعزام کند.

وی ادامه داد: امسال اردوی راهیان نور طلاب استان خوزستان به‌صورت سه اردوی دو روزه از ۷ تا ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد و ۷۰۰ طلبه خوزستانی از این مناطق بازدید خواهند کرد.

آذرافروز افزود: طلاب خوزستانی برای شرکت در این اردوها باید به امور طلاب و یا بسیج طلاب مدرسه علمیه خود مراجعه کرده و ثبت نام کنند و در صورتی که مدرسه‌ای اردوی راهیان نور نداشته باشد، طلاب آن مدرسه می‌توانند به کانال امور طلاب حوزه علمیه خوزستان مراجعه و فرآیند ثبت نام خود را انجام دهند.

مسئول امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه خوزستان، یادآور شد: هدف از برگزاری اردوی راهیان نور، تجدید پیمان با آرمان‌های امام(ره)، شهدا و انقلاب و بهره‌مندی معنوی، عاطفی و معرفتی طلاب از این اردوها و استفاده از آن در طول سال تحصیلی است.

وی خاطرنشان کرد: تقریبا از تمامی نقاط استان خوزستان طلاب در این اردوها شرکت کرده و از یادمان‌های طلائیه، هویزه، دهلاویه، چذابه، میش داغ، فکه و کانال کمیل بازدید و زیارت خواهند کرد.

آذرافروز ادامه داد: در این اردوها برنامه‌های معنوی و معرفتی خوبی تدارک دیده شده که می‌توان به استفاده از راویان مجرب برای تبیین ناگفته‌های جبهه و جنگ و رشادت‌های شهدا برای نسل جدید، روضه و مناجات خوانی اشاره کرد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های ویژه در اردوی راهیان نور امسال، برگزاری رزم شب در میش داغ با همکاری ارتش است، که هدف از آن آشنا کردن طلاب با فضای جبهه و جنگ و رشادت‌های شهدا است که این رزم شبانه گوشه‌ای از دوران جنگ را به طلاب منتقل کرده و طلاب متوجه این مسئله می‌شوند که شهدایی که عمدتا هم سن و سال آنها بودند، چه از خودگذشتگی‌هایی کرده و جان شیرین خود را که عزیزترین دارایی آنها بود، برای انقلاب دادند تا دشمن نگاه چپی به این مملکت و انقلاب نداشته باشد.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان اظهار کرد: امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه علمیه خوزستان این افتخار را دارد که علاوه بر برگزاری اردوی راهیان نور برای ۷۰۰ نفر از طلاب خوزستانی، میزبان طلاب و خانواده‌های آنها از سراسر کشور باشد.

انتهای پیام
captcha