مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4126003
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴
با حضور بیش از ۳۰۰ متسابق

مسابقات قرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری جزئیات برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز استان را تشریح کرد.

محمدصادق حیدری، قاری ممتاز

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری و قاری ممتاز استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز استان در ۱۲ اسفندماه و با میزبانی از حدود ۵۰۰ شرکت‌کننده در مجتمع لاله شهرکرد، اظهار کرد: ۳۱۲ متسابق از جامعه هدف شرکت گاز استان شامل کارکنان و خانواده‌های آنان در این دوره از مسابقات شرکت داشتند که در این روز در یک محفل باشکوه و معنوی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی با ذکر اینکه این مسابقات با حضور و داوری اساتید بین‌المللی «غلامرضا عنایتی‌مقدم» و «عیسی خورشیدی» همراه بود، ادامه داد: خوشبختانه این اساتید تراز اول قرآن از شکل و محتوای برپایی مسابقات قرآن و به‌ویژه برنامه افتتاحیه ابراز رضایت داشتند و آن‌را الگویی برای سایر استان‌ها در برپایی این رویداد دانستند.

حیدری در خصوص برنامه افتتاحیه، بیان کرد: این برنامه شامل بخش‌هایی همچون تلاوت‌ قرآن کریم توسط قاری استانی و استاد عنایتی‌مقدم، سخنرانی مدیرعامل شرکت گاز استان، سخنرانی یک متخصص استان در خصوص سلامت روان خانواده، اجرای گروه‌های سرود و نمایش و ... بود که مورد استقبال و استفاده حاضران قرار گرفت.

این چهره قرآنی استان تصریح کرد: متسابقان در رشته‌های مفاهیم قرآن، نهج‌البلاغه، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت تقلیدی، حفظ از یک جزء تا کل، اذان و صحیح‌خوانی ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان در شش سالن مجزا به رقابت پرداختند.

حیدری با بیان اینکه آزمون‌های کتبی این مسابقات نیز در سالن‌های دیگر برگزار شد، افزود: همچنین مسابقه قصه‌گویی در بین فرزندان خردسال برگزار شد که تمامی ۶۰ خردسال شرکت‌کننده در این مسابقه جوایز نفیسی دریافت کردند.

رئیس دارالقرآن شرکت گاز استان بیان کرد: هیئت داوران مرحله استانی این دوره از مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت گاز استان متشکل از غلامرضا عنایتی‌مقدم، عیسی خورشیدی، غلامحسین فاتحی، محمدتقی اسماعیلی، فاطمه اسدی، نجمه ربیعی و سحر میرزاخانی بود.

این قاری ممتاز استان با تصریح اینکه در سال گذشته شرکت گاز استان پرافتخارترین شرکت کشور در مسابقات قرآن شد، گفت: این در حالیست که شرکت‌کنندگان برخی استان‌ها از متسابقان برگزیده مسابقات سراسری اوقاف بودند و کسب نتایج درخشان سال گذشته توسط نمایندگان استان در تاریخ گاز استان بی‌سابقه بود و استان ما موفق شد سه جایگاه نخست کشور را در این رویداد مهم قرآنی کسب کند.

حیدری در پایان گفت: خوشبختانه فضای خوب و سطح قوی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت گاز استان به همراه نتایج درخشان باعث شده است که دیگر شرکت‌های گاز بزرگ کشور از تجربیات استان ما بهره‌مند شوند.

یادآور می‌شود، محمدصادق حیدری، قاری و مرتل ممتاز چهارمحال‌وبختیاری امسال به‌عنوان نماینده شرکت ملی گاز ایران در سی‌ونهمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعضای انجمن‌های اسلامی وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی در رشته قرائت ترتیل شرکت داشت و به رتبه دوم کشور در این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام
captcha