فعالان قرآنی مؤسسه شهید دانش یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4128598
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۶

فعالان قرآنی مؤسسه شهید دانش یزد تجلیل شدند

محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از فعالان قرآنی جلسه شهید حاج حسن دانش با حضور جمعی از مسئولان قرآنی استان در محل مکتب‌الغدیر یزد برگزار شد.

اختتامیه جلسات مؤسسه شهید دانش یزدبه گزارش ایکنا از یزد، محفل انس با قرآن کریم و اختتامیه جلسات مکتب‌الغدیر در سال 1401، پنجشنبه‌ شب، 25 اسفندماه با حضور جمعی از مسئولان، پیشکسوتان و فعالان قرآنی استان یزد برگزار شد.

اجرای تلاوت حسین دستجردی، قاری ممتاز استان یزد و برخی از فراگیران جلسه شهید حاج حسن دانش و همچنین اجرای گروه تواشیح نوالبیان، راه یافته به مرحله کشوری مسابقات قرآن دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.

در این مراسم از حسین دستجردی، قاری ممتاز استان یزد با حضور مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار، حجج‌اسلام علی گندمی، علی محمد رضایی و محمود میرجلیلی پیشکسوت قرآنی، مسئول قرآنی اداره تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه، کاظم میرزازاده مدیرعامل مؤسسه قاریان و حافظان استان و جمعی از فعالان قرآنی تجلیل شد.

مرحله فینال و اختتامیه مسابقه فرازخوانی حضرت بقیة اللّه(عج) و تقدیر از فعالان قرآنی جلسه شهید حاج حسن دانش از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha