دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های اجرایی روز قدس را تدوین کنند
کد خبر: 4131304
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های اجرایی روز قدس را تدوین کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: رژیم صهیونیستی به‌عنوان دشمن شماره یک بشریت در سراشیبی سقوط است.

نشست جهانی روز قدس در سالن استانداری استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدجواد هاشمی‌مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 14 فروردین‌ماه در نشست روز جهانی قدس از ضعف نظارت دستگاه‌ها در ایام نوروز انتقاد کرد و گفت: متأسفانه با وجود اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم اما حرمت این ماه مبارک توسط کافه‌ها و رستوران‌ها حفظ نشد که باید دستگاه‌های متولی برای نحوه فعالیت این صنوف برنامه ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه روز قدس یادگار برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در اهمیت روز قدس همین بس که حضرت امام(ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به اوضاع و شرایط این روزهای رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: شاهد تجمعات و اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی، عدم تمکین ماموران و استعفای وزراء و عدم همراهی با نخست وزیر هستیم که این کشور را به زوال و نابودی برده و امیدواریم وعده مقام معظم رهبری در سرنگونی رژیم کودک کش اسرائیل زودتر از آنچه که پیش‌بینی شده محقق شود.

هاشمی‌مهر تصریح کرد: در سایر کشورها، مردم انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیست را اعلام کردند و شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در همه میادین حتی میادین ورزشی هستیم.کشور اندونزوی به حضور اسرائیل در مسابقات جام جهانی جوانان اعتراض کرد و در جام جهانی هم شاهد بودیم که هواداران فوتبال از مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی سرباز زدند.اقدامات دولت در ایجاد ارتباط و تعامل با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شرایط اسرائیل را بدتر و این رژیم کودک‌کش را منزوی‌تری از گذشته کرده است.

وی با تأکید بر اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس پای کار باشند، گفت: مردم در همه عرصه‌ها پای کار هستند، در اوج اغتشاشات در مراسم سیزدهم آبان حضور باشکوه داشتند و در تشییع شهدای حرم شاهچراغ هم‌ سنگ تمام گذاشتند.در هر میدانی از انقلاب و اسلام مردم حضور دارند اما دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشند و زمینه حضور مردم فراهم شود.دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس تدوین و جهت عملیاتی شدن در نشست هفته آینده با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به استفاده از ظرفیت سخنرانان و واعظ در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر برای پرداختن به موضوع فلسطین و اسرائیل، افزود: از این ظرفیت‌ها برای حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس استفاده شود.

هاشمی‌مهر با تأکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و آموزش و پرورش در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس، یادآور شد: برای برگزاری راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس برنامه‌ریزی شود.

همچنین، حجت‌الاسلام سیدجواد خاضع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد نیز گفت: اسرائیل دشمن شماره یک جهان اسلام است و طی این ایام به جنایت‌های این رژیم کودک‌کش پرداخته شود. رژیم صهیونیستی در وضعیت آشفته و رو به اضمحلال بوده و دچار اختلافات شدید داخلی شده و در سراشیبی سقوط قرار دارد.

وی افزود: انجام تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه تخصصی از جنایات رژیم صهیونیستی،تبیین نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و شهید احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس از اقدامات در آستانه روز قدس پیش‌بینی شده است. روز جهانی قدس ۲۵ فروردین برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.این مراسم در یاسوج ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان هفت تیر به سمت مصلای یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha