مسابقات سراسری قرآن در گینه برگزار شد
کد خبر: 4132288
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳

مسابقات سراسری قرآن در گینه برگزار شد

مراسم اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات ملی قرائت، حفظ، تفسیر و ترتیل قرآن کریم در جمهوری گینه برگزار شد.

به گزارش ایکنا به نقل از الاهرام، برنارد جومو، نخست‌وزیر گینه در پایان چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم در این کشور ضمن اشاره به حمایت عربستان از این مسابقات، از این پشتیبانی قدردانی و از تقویت روابط میان کشورهای مسلمان جهان نیز استقبال کرد.

این اظهارات  در مراسم اختتامیه مسابقات ملی قرائت، حفظ، تفسیر و ترتیل  قرآن کریم در چهل و یکمین دوره خود در جمهوری گینه کوناکری بیان شد که برنارد جومو به نمایندگی از رئیس‌جمهور این کشور در آن شرکت کرده بود.  

این مسابقات به همت وزارت امور اسلامی گینه، دبیرخانه کل امور دینی این کشور و حمایت وزارت تبلیغ و ارشاد عربستان در کوناکری، پایتخت گینه با حضور 250 شرکت کننده برگزار شد.

جومو با تشکر از برگزارکنندگان از حمایت‌های انجام شده از این مسابقات و همچنین حضور گسترده شرکت‌کنندگان در چهل و یکمین دوره مسابقات و حمایت و پیگیری وزارت امور اسلامی برای برگزاری آن تقدیر کرد و برگزاری خوب این مسابقات را گواه موفقیت و تداوم فعالیت‌های قرآنی دانست.

این مسابقات در سطح ملی در گینه برگزار و در روز پایانی نیز 60 شرکت کننده زن و مرد در 8 رشته در حضور شیخ ابراهیم عثمان باه، معاون وزیر امور دینی این کشور به رقابت پرداختند.

انتهای پیام
captcha