اجرای پویش ملی «مقلوبه» در یاسوج
کد خبر: 4134435
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

اجرای پویش ملی «مقلوبه» در یاسوج

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای پویش ملی «مقلوبه» به‌مناسبت روز جهانی قدس در یاسوج خبر داد.

سفره افطاریبه گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان، تاج‌گل الدشتی، مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 26 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با هدف آگاهی‌بخشی به نسل جوان درخصوص مسئله قدس و دفاع از مردم بی دفاع فلسطین، فعالیت فرهنگی و اجتماعی در قالب پویش ملی «مقلوبه» در حسینیه باب‌المهدی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وی افزود: امسال نیز به بهانه پخت غذای «مقلوبه فلسطینی»، برای خانواده و فرزندان‌مان از فلسطین و مقاومت روایت کردیم تا مظلومیت و حقانیت مردم فلسطین بازگو شده و همگان حمایت خود را از برادران و خواهران دینی در بیت‌المقدس و همچنین نفرت و انزجار خود از رژیم غاصب اسرائیل را اعلام کنیم.

وی افزود: این برنامه که به‌طور زنده توسط شبکه‌های استانی و ملی پوشش داده شد، مورد استقبال چشمگیر بانوان یاسوجی قرار گرفت.

مسئول امور بانوان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن تشکر از همه کسانی که در برگزاری این حرکت جهادی و مردمی نقش داشتند، بیان کرد: در این اقدام مردمی بیش از ۱۰۰ خانواده شرکت کرده و با آرمان‌های امام، شهیدان و قدس عزیز تجدید پیمان کرده‌اند.

یادآور می‌شود، پویش مقلوبه، سیاسی‌ترین غذای دنیا و یک مبارزه سیاسی زنانه است که چند سالی است به‌منظور مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها رواج پیدا کرده است.

انتهای پیام
captcha