جشنواره «بهار عبادت» در شرکت گاز مازندران برگزار شد
کد خبر: 4135449
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱

جشنواره «بهار عبادت» در شرکت گاز مازندران برگزار شد

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران از برگزاری جشنواره «بهار عبادت» ویژه کارکنان و خانواده شرکت گاز استان خبر داد.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شرکت گاز مازندران، سیدحمزه عمادی، دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران، از برگزاری جشنواره «بهار عبادت» ویژه کارکنان و خانواده شرکت گاز استان خبر داد و  گفت: این جشنواره با توجه به تقارن طبیعت با بهار قرآن از سوی شورای فرهنگی شرکت گاز با مهلت ارسال آثار تا ۲۹ فروردین برگزار شده است.

وی افزود: این جشنواره شامل سه بخش هنری، ‌قرآنی و حفظ می شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در بخش هنری، سفره آرایی نوروز با محوریت مدل ایرانی اسلامی، سفره‌آرایی ماه رمضان با محوریت افطاری ساده،‌ عکاسی از ماه رمضان با محوریت رمضان در خانه،‌ اجتماع و محل کار، ‌فیلمنامه‌نویسی قرآنی با محوریت رمضان و صنعت گاز و ‌خاطره‌نویسی با موضوع ماه رمضان و ‌اشتغال در صنعت گاز برای دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

عمادی تصریح کرد: بخش قرآنی نیز به کتابت هفت آیه معروف به هفت سین قرآن اختصاص داشت و در بخش حفظ شامل حفظ یکی از سوره های الرحمن، واقعه و جمعه بوده است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران از پایان داوری این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: متسابقین در این دوره در سه بخش و هشت رشته با محوریت ماه رمضان و قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: در بخش هنری و در رشته فیلمنامه نویسی قرآنی کیمیا احمدی، در رشته خاطره نویسی ماه رمضان نورالله احمدی و در رشته سفره آرایی افطاری ساده محمد بخشی نفرات برتر شدند. در بخش قرآنی، در رشته کتابت هفت سین قرآنی «امیرحسین خانی»، در رشته حفظ آیات هفت سین قرآنی «فاطمه ثنا سعیدی» و در رشته تلاوت آیات هفت سین قرآنی «محمد طاها سعیدی» عناوین اول را از آن خود کردند.

دبیر شورای فرهنگی شرکت گاز مازندران در پایان گفت:‌ طی مراسمی که در روزهای آینده اعلام می‌شود، از نفرات برتر جشنواره بهار عبادت با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر به عمل می‌آید.

انتهای پیام
captcha