برگزاری تظاهرات همبستگی با فلسطین در استرالیا
کد خبر: 4135678
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵

برگزاری تظاهرات همبستگی با فلسطین در استرالیا

گروه‌های همبستگی با فلسطین در استرالیا تظاهراتی را در حمایت از مردم فلسطینی و محکومیت اقدامات اشغالگران صهیونیست برگزار کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری وطن، گروه‌های همبستگی با فلسطین در استرالیا تظاهراتی را در سیدنی و برای محکومیت حملات اشغالگران صهیونیست به نمازگزاران مسجد الاقصی برگزار کردند. این تظاهرات با شرکت اعضای جامعه فلسطینی و عرب ساکن در سیدنی، نمایندگان پارلمان و گروه همبستگی با استرالیا برگزار شد.

بشیر صوالحه، نایب رئیس شورای عرب- استرالیا و از اعضای یکی از اعضای منطقه فتح در استرالیا که برجسته ترین سازمان جامعه فلسطینی در استرالیا است، گفت: تظاهرکنندگان از جامعه بین‌المللی خواستند تا فوراً با اتخاذ تدابیر بازدارنده علیه اشغالگران از مردم فلسطین حمایت کرده و از مبارزات مردم فلسطین در مبارزه آن‌ها برای دستیابی به آزادی و استقلال پشتیبانی کنند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات پرچم فلسطین را برافراشتند و علیه جنایات مکرر اشغالگران علیه مردم فلسطین شعار سر دادند.

رژیم صهیونیستی به ویژه پس از روی کار آمدن کابینه افراطی نتانیاهو، جنایت ها و اقدامات تجاوزکارانه زیادی را علیه مردم فلسطین انجام داده است. تلاش برای ضمیمه کردن مناطق گسترده در کرانه باختری به رژیم اشغالگر، یورش مداوم شهرک نشینان صهیونیستی به مسجدالاقصی، تخریب منازل فلسطینیان و حمله‌های خونبار به مناطق فلسطینی بخشی از این اقدامات است.

انتهای پیام
captcha