افتخارآفرینی نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن شرکت گاز
کد خبر: 4137175
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵

افتخارآفرینی نمایندگان چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن شرکت گاز

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری از درخشش و راه‌یابی شش نماینده استان به مرحله فینال مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز خبر داد.

مسابقات قرآن

محمدصادق حیدری، مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری و قاری ممتاز استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به درخشش این شرکت در مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز در مرحله نیمه‌نهایی امسال، اظهار کرد: از استان، پنج حافظ و یک قاری به مرحله فینال این دوره از مسابقات راه یافتند.

وی در خصوص متسابقان راه یافته به مرحله فینال مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان شرکت گاز کشور، ادامه داد: «سمیه کاظمی» در حفظ کل، «نیازعلی مولوی» و «آذر طاهری» در رشته حفظ 25 جزء، «فاطمه رضایی» در حفظ پنج جزء و «لیلا چهرازی» در حفظ سه جزء به همراه «محمدصادق حیدری» در رشته قرائت تحقیق اسامی راه یافته به مرحله نهایی این دوره از مسابقات هستند که طی هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

حیدری با تصریح اینکه سال گذشته سه نماینده از شرکت گاز استان در فینال مسابقات قرآن شرکت داشتند، گفت: کسب نتایج درخشان سال گذشته توسط نمایندگان استان در تاریخ گاز استان بی‌سابقه بود و استان ما موفق شد سه جایگاه نخست کشور را در رشته‌های حفظ و قرائت ترتیل در این رویداد مهم قرآنی کسب کند که خوشبختانه امسال توانستیم حضورمان را به شش نفر ارتقا دهیم و تعداد دو برابری نمایندگان استان را شاهد خواهیم بود.

این چهره قرآنی استان با اشاره به اینکه مسابقات مرحله استانی با دعوت از حافظان و داوران بین‌المللی «غلامرضا عنایتی‌مقدم» و «عیسی خورشیدی» و داوران ممتاز استان در فضایی مطلوب قرآنی برگزار شد، توضیح داد: این رویداد قرآنی در اسفندماه 1401 و با میزبانی از حدود ۵۰۰ شرکت‌کننده از جامعه هدف شرکت گاز استان شامل کارکنان و خانواده‌های آنان در مجتمع لاله شهرکرد برگزار شد که قرآنیان در این روز در یک محفل باشکوه و معنوی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

حیدری افزود: خوشبختانه فضای خوب و سطح قوی مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت گاز استان به همراه نتایج درخشان باعث شده است که دیگر شرکت‌های گاز بزرگ کشور از تجربیات استان ما بهره‌مند شوند.

مسئول دارالقرآن شرکت گاز چهارمحال‌وبختیاری در پایان گفت: برپایی دوره‌های آموزشی برای افراد راه یافته از استان به مرحله کشوری مسابقات شرکت گاز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha