توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان اردبیلی
کد خبر: 4137447
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

توزیع ۱۰۰۰ سبد غذایی بین نیازمندان اردبیلی

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: یک هزار سبدغذایی با یاری بنیاد علوی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان در اردبیل توزیع شده است.

علیرضا حسین نژاد مدیرکل کمیته امداد اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، دهم اردیبهشت‌ماه، در جلسه بررسی عملکرد کمیته امداد در راستای کمک به نیازمندان ضمن تقدیر از فعالیت‌های خیرخواهانه و ویژه بنیاد علوی در رسیدگی به محرومان در اردبیل، اظهار کرد: ۱۰۰۰ سبد غذایی با یاری بنیاد علوی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان در اردبیل توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ سبد کالا در ماه مبارک رمضان و ۵۰۰ سبد دیگر نیز به تازگی در بین نیازمندان توزیع شد، گفت: نیکوکاران اردبیلی به خوبی در شرایط اقتصادی کنونی جامعه به یاری نیازمندان به خصوص اقشار آسیب‌پذیر ساکن در مناطق محروم شتافته‌اند که این امر بار مشکلات آن‌ها را کاهش خواهد داد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به توزیع بیش از ۲۳ میلیارد تومان کمک‌های مردمی در بین نیازمندان در ماه رمضان بیان کرد: در قالب طرح «اطعام مهدوی» ۱۹ هزار سبد معیشتی، ۱۰۸ هزار پرس غذای گرم، ۵۴ هزار افطاری ساده جمعاً به ارزش ۲۳ میلیارد تومان و صرفاً از محل کمک‌های مردمی در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

حسین‌نژاد همت مراکز نیکوکاری در رسیدگی به محرومان و نیازمندان را در اردبیل مطلوب ارزیابی کرد و افزود: عنایت و همراهی خیران در مناسبت‌های ویژه سال ستودنی است و از این بابت قدردان مردم استان اردبیل هستیم.

وی خاطر نشان کرد: رفع تمامی مشکلات خانوارهای تحت حمایت ساکن در مناطق محروم نیازمند مشارکت همه جانبه خیرین است و مراکز نیکوکاری استان اردبیل فعالیت‌های گسترده‌ای را برای رسیدگی به امور نیازمندان ساکن در مناطق محروم به کار گرفته‌اند تا شاهد پیشرفت و توسعه در چنین مناطقی باشیم.

انتهای پیام
captcha