استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به قول خود به اتحادیه مؤسسات قرآنی عمل کند
کد خبر: 4139686
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به قول خود به اتحادیه مؤسسات قرآنی عمل کند

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: استاندار استان به قول خود برای کمک مالی به اتحادیه مؤسسات قرآنی عمل کند.

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد

سیدخدادوست موسوی‌سادات، مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: حدود یک سال و نیم است که برای کمک به فعالیت‌های قرآنی استان و رفع مشکلات مؤسسات با سیدعلی احمدزاده، استاندار استان به‌صورت تلفنی، پیام و حضوری در ارتباط هستم.

وی در ادامه افزود: چندین بار به‌صورت حضوری با همراهی اعضای اتحادیه و یا شخصا در دفتر ایشان نشست داشته‌ایم، تا اینکه موفق به برگزاری جلسه با حضور اعضای اتحادیه و استاندار شده‌ایم و در این جلسه استاندار محترم قول مساعدت دادند و عنوان کرده که با عقد قراردادی به‌صورت مالی به اتحادیه کمک می‌کنم تا مؤسسات قرآنی استان فعال شوند و از این حالت بیرون بیایند و فعالیت‌های قرآنی رونق بگیرند.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: اما متاسفانه بعد از عقد تفاهم‌نامه که تحویل استانداری شده، بعد از گذشت چند ماهی هنوز اقدامی صورت نگرفته و مجموعه مؤسسات قرآنی استان همچنان منتظر این لطف هستیم؛ از استاندار محترم انتظار می‌رود که نسبت به وعده داده شده خود در جلسه وفادار باشند و بیش از این این مجموعه خادمین قرآنی را منتظر نگذارند.

موسوی‌سادات بیان کرد: از استاندار دولت انقلابی و مردمی و عدالت‌محور انتظار می‌رود که نسبت به دغدغه فرهنگی متولیان توجه بیشتری داشته باشد، ضمن اینکه با این خلف وعده باعث بی‌اعتمادی و بی انگیزه‌گی مسئولین اتحادیه و مدیران مؤسسات قرآنی نسبت به مسئولین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha