آیین تجلیل از قاریان و مرتلین مسجد مقدس جمکران برگزار شد
کد خبر: 4139857
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵

آیین تجلیل از قاریان و مرتلین مسجد مقدس جمکران برگزار شد

آیین تجلیل از قاریان، مرتلین، مکبرین و فعالان قرآنی ویژه برنامه‌های قرآنی، تفسیری ومراسم جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان با حضور تولیت مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

مرتضی معصومی مسئول دارالقرآن مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرنگار ایکنا، مرتضی معصومی مسئول دارالقرآن مسجد مقدس جمکران شامگاه سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت در آیین تجلیل از قاریان و مرتلین، همچنین آغاز به کار پخش زنده تلاوت‌های اذانگاهی شبکه سراسری رادیو قرآن با عنوان «کرسی تلاوت مهدوی» در این مسجد مقدس، اظهارکرد: امسال برنامه‌های متنوعی قرآنی را با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان تدارک دیده بودیم که با استقبال پرشور مجاوران، نمازگزاران و مسافران نوروزی پشت سرگذاشتیم و برخی از آن برنامه‌ها کماکان به قوت خودش باقی است.
وی افزود: برگزاری محفل‌های قرآن بزرگسالان، نوجوانان، جزءخوانی، شرح نهج البلاغه، شرح صحیفه، برگزاری مراسم سیره شهدا که کمتر از یکسال است در شب‌های چهارشنبه و جمعه برگزار می‌شود.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع جزءخوانی قرآن کریم اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ جزءخوانی ماه رمضان در مسجد مقدس جمکران شروع شده است، اما از چهار سال پیش به صورت زنده شبکه قرآن و معارف سیما این محفل قرآنی را پوشش می‌دهد که بر اساس نظرسنجی که از طریق تلوبیون صورت گرفت این برنامه قرآنی بعد از برنامه قرآنی محفل مورد استقبال مخاطبان رسانه ملی قرار گرفته است.

مسئول دارالقرآن مسجد مقدس جمکران ادامه داد: اقدام ارزشمند دیگری که امسال شاهد آن بوده‌ایم، پخش ۹۰ دقیقه محفل قرآنی بیان مفاهم و نکات تفسیری قرآن کریم بود که پیش از قرائت دعای جوشن کبیر با همکاری رسانه ملی شاهد آن بودیم.

وی بیان کرد: بحمدلله در راستای تحولات قرآنی و حدیثی دارالقرآن مسجد مقدس جمکران، امشب و با همکاری رادیو سراسری قرآن و معارف سیما شاهد پخش تلاوت اذانگاهی همراه با شرح و تفسیر آیات نورانی کلام وحی بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه از شبکه رادیویی قرآن با عنوان «کرسی تلاوت مهدوی» خواهیم بود.

آیین تجلیل از قاریان و مرتلین مسجد مقدس جمکران برگزار شد

لازم به ذکر است در ادامه این مراسم معنوی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران از قاریان، مرتلین و فعالان قرآنی ویژه برنامه‌های مسجد مقدس جمکران تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha