شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل جدید تبیین شود
کد خبر: 4140985
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵

شخصیت امام خمینی(ره) برای نسل جدید تبیین شود

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد گفت: باید شخصیت امام خمینی(ره) را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم تا نسل‌ جدید نیز با این شخصیت بزرگ آشنا شوند.

نشست ستاد بزرگداشت 14 و 15 خردادماه در استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، آیت‌الله سیدنصیر حسینی، نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 24 اردیبهشت‌ماه در نشست ستاد بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره)، اظهار کرد: امام خمینی(ره) یک شخصیت ممتاز الهی بود و بنیان‌گذار انقلابی شد که متعلق به همه مظلومان عالم است.

وی انقلاب اسلامی را الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌‌خواه جهان دانست و افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب معمولی نیست و ادامه پیدا می‌کند تا به ظهور حضرت مهدی موعود(عج) وصل شود بنابراین افکار و ذهن‌ها باید برای ظهور منجی عالم بشریت آماده شود.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه همه استکبار به‌دنبال دشمنی با انقلاب ما هستند، اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، در بسیاری از حوزه‌ها به‌ویژه حوزه نظامی قدرتمند هستیم، در حالی‌که در زمان پهلوی ما یک کشور مستعمره بودیم.

آیت‌الله حسینی تصریح کرد: اندیشه والای امام خمینی(ره) و رهبری مقام معظم رهبری سبب پیشرفت‌های امروز کشور و عزت و اقتدار ما در دنیا شده است و مردم ما قدردان هستند و شیرینی این عزت را درک‌ می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز قدرت جمهوری اسلامی به بسیاری از کشورهای منطقه ثابت شده است، گفت: باید شخصیت امام را برای نسل‌های جوان تبیین کنیم تا نسل‌ جدید نیز با این شخصیت بزرگ آشنا شوند.دشمن از طریق فضای مجازی تلاش دارد بر نسل‌های جدید ما تأثیر بگذارد و آنها را از ارزش‌ها دور کند و ما نباید اجازه این کار را به دشمن بدهیم.

انتهای پیام
captcha