کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود
کد خبر: 4142575
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید کهگیلویه‌و‌بویراحمد برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید این استان در مهرماه ۱۴۰۳ خبر داد.

حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حمید خرم‌دل، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، یکم خردادماه در نشست خبری گفت: استان کهگیلویه‌وبویراحمد نزدیک به 2 هزار شهید و تعداد بسیاری جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه در کنگره ملی سال ۹۵ در استان اقدامات ارزشمندی محقق شد، افزود: با توجه به تجربه قبلی، سازماندهی مناسبی برای کنگره ملی ۱۸۹۳ شهید در سال ۱۴٠۲_۱۴٠۳ انجام شد. مردم محوری، جهاد تبیین  و ارتباط بین نسلی از اهداف این کنگره است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای انتقال دستاوردهای دفاع مقدس نداریم و از ظرفیت تمام هنرمندان استفاده می‌شود، از برگزاری ۶ اجلاسیه و کنگره اصلی در مرکز استان و ۸ اجلاسیه شهرستانی در استان خبر داد و تأکید کرد: در قالب این کنگره به تعداد شهدای استان جهیزیه بین زوج‌ها تقسیم می‌شود.

خرم‌دل 13 هزار مورد برنامه جهاد تبیین در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد، رزمایش رزمی_ فرهنگی، یادواره‌های شهدا و غیره را از برنامه‌های جانبی این کنگره بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به سوم خردادماه، با بیان اینکه خرمشهر نماد پیروزی ما در جنگ است، تصریح کرد: ۱۲۵ برنامه در هفت محور در سوم خرداد برگزار می‌شود.تجلیل از رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، یادواره شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری رژه نیروهای مسلح و اجرای ۱۹ برنامه تبیینی _ بصیرتی از برنامه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه‌وبویراحمد همچنین با اشاره به 14 و 15 خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: یک‌هزار و ۱٠٠ نفر از مردم استان به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha