برگزاری مسابقه کتابخوانی «وقتی امام را شناختم» در یاسوج
کد خبر: 4143121
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

برگزاری مسابقه کتابخوانی «وقتی امام را شناختم» در یاسوج

به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه، سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب «وقتی امام را شناختم» در یاسوج برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی «وقتی امام را شناختم»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه‌وبویراحمد با مشارکت ادارات‌کل کتابخانه‌های عمومی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب تاریخ شفاهی «وقتی امام را شناختم» روایتگر خاطرات سرهنگ «محسن رشیدی» از رزمندگان دوران دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند از سوم خرداد تا سوم تیرماه ۱۴۰۲، با مراجعه به سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir در سایت ثبت‌نام و از بخش مسابقات کتابخوانی در این مسابقه شرکت کنند.همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل کتاب تاریخ شفاهی «وقتی امام را شناختم» نوشته «سیدعلی حسینی» را از این سامانه دریافت کنند.

زمان قرعه‌کشی این مسابقه چهارم تیرماه ۱۴۰۲ خواهد بود و سه کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی برای نفرات اول تا سوم و ۱۵ عدد کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی به برگزیدگان این مسابقه اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha