شعار سال در بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی تحقق خواهد یافت
کد خبر: 4143624
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

شعار سال در بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی تحقق خواهد یافت

امام جمعه چرام گفت: در مسئله تورم، بیکاری و رشد تولید زمانی که بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم، می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.

حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدنورالله افشار، امام جمعه چرام امروز، پنجم خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر چرام، اظهار کرد: زیارت و محبت به اهل بیت(ع) از مصادیق تقوا است و خدای عالم در قرآن توصیه به محبت به اهل البیت(ع) کرده است.

وی با بیان اینکه باید فتح خرمشهرهای اقتصادی صورت پذیرد، افزود: مردم از لحاظ معیشت و اقتصادی در فشارند، فتح خرمشهر زمانی اتفاق افتاد که نگرش ما نسبت به جنگ تغییر کرد.وقتی دست شبکه نفوذ قطع شد و ارتش و سپاه متحد شدند، فتح خرمشهر اتفاق افتاد.

امام جمعه چرام اضافه کرد: مسئولینی که از بیت‌المال سوءاستفاده می‌کنند و مردم را با عملکردشان ناامید می‌کنند از مصادیق جریان نفوذ هستند.در مسئله تورم، بیکاری و رشد تولید زمانی که بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.

حجت‌الاسلام افشار با بیان اینکه موشک بالستیک خرمشهر ۴ در روزهای گذشته با حضور وزیر دفاع رونمایی شد، تصریح کرد: این موشک دارای برد ۲ هزار کیلومتر و وزن سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم و موشک خرمشهر ۴ نقطه‌زن و بدون نیاز به هدایت فاز نهایی است.

وی ادامه داد: سرعت بالای اصابت سرجنگی به هدف، باعث می‌شود سیستم‌های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی را نداشته باشند.تفاوت این موشک با سایر نسل‌های قبلی خود تامین دقت نقطه زنی در فاز میانی(پرواز بالای جو) است.

امام جمعه چرام گفت: رئیس جمهور سابق آمریکا از برجام خارج شد و فشارهای حداکثری تحریم‌ها را به ایران ابلاغ کرد و شهید فخری‌زاده توسط عوامل موساد ترور می‌شود، در این زمان مجلس شورای اسلامی قانونی وضع کرد که رهبر حکیم انقلاب آن قانون را تحسین کردند.

انتهای پیام
captcha