ثبت نام بیش از ۲ هزار نفر در مسابقات قرآنی اوقاف قم
کد خبر: 4146483
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
رئیس اداره امور قرآنی اداره اوقاف قم خبر داد؛

ثبت نام بیش از ۲ هزار نفر در مسابقات قرآنی اوقاف قم

سیدمحمد صالح‌نژاد از ثبت نام ۲ هزار و ۵۸ نفر در همه رشته های چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در استان قم خبر داد.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف قم، سیدمحمد صالح‌نژاد، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم طی سخنانی اظهار کرد: ثبت نام چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ۱۵ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد و تا ۱۶ خرداد ادامه داشت، اما ثبت نام در هر دو بخش آوایی و معارفی تمدید شده است؛ ثبت نام بخش آوایی تا ۲۲ خردادماه و بخش معارفی تا ۳۱ خردادماه تمدید شده است.

وی یادآور شد: مرحله شهرستانی مسابقات در تیرماه، مرحله استانی در مردادماه، مقدماتی کشوری در مهرماه و مسابقات کشوری آذرماه و دی‌ماه امسال برگزار خواهد شد.

 رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم رشته های بخش آوایی مسابقات را شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ ، ۱۰ و پنج جزء قرآن کریم، دعا خوانی و اذان ذکر کرد و گفت: رشته‌های بخش معارفی نیز در چهار رشته برگزار می شود که شامل معارف عمومی ترجمه سوره یس و الرحمن و معارف تخصصی شامل معارف قرآن، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه می‌شود.

انتهای پیام
captcha