ساخت موشک هایپرسونیک فتاح باعث امیدآفرینی در جامعه ما شد
کد خبر: 4146610
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

ساخت موشک هایپرسونیک فتاح باعث امیدآفرینی در جامعه ما شد

امام جمعه سی‌سخت با اشاره به ساخت موشک هایپرسونیک فتاح، گفت: ساخت و رونمایی از این موشک باعث امیدآفرینی در جامعه ما شد که می‌تواند الهام‌بخش تحول و جهش در سایر حوزه‌ها شود.

حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد، امام جمعه سی‌سخت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام ناصر مصباح‌نژاد، امام جمعه سی‌سخت امروز، 19 خردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سی‌سخت، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، پرداخت زکات را یکی از مصادیق مهم تقوا دانست و اظهار کرد: پرداخت زکات کارکرد تربیتی معنوی اجتماعی و اقتصادی دارد و طبق آموزه‌های قرآنی باعث فلاح و رستگاری فرد و جامعه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ۲۰ خردادماه، سالروز شهادت عالم مبارز انقلابی آیت‌الله سعیدی به دست ماموران ستم‌شاهی در سال ۱۳۴۹، افزود: متاسفانه برخی دستان ستمگر پهلوی را تطهیر می‌کنند در حالی که عوامل امنیتی رژیم طاغوتی پهلوی با شدیدترین شکنجه‌ها مخالفان سیاسی خود را حذف می‌کرد و بزرگ‌ترین ناقص حقوق بشر بود اما به دلیل نوکری غرب در برابر جنایت‌های آن سکوت و بعضا حمایت می‌کردند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پروش استان کهگیلویه‌وبویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خویش، با اشاره به ساخت موشک هایپرسونیک فتاح، تصریح کرد: ساخت و رونمایی از این موشک باعث امیدآفرینی در جامعه ما شد که می‌تواند الهام‌بخش تحول و جهش در سایر حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت خودروسازی شود.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد همچنین با اشاره به هفته محیط زیست، بیان کرد: مسئله محیط زیست برای ما حیاتی است و زندگی سالم و بانشاط در گرو داشتن محیط زیست سالم و توسعه یافته ایست و حمایت و تقویت محیط زیست رسالت و تکلیف همگانی است، تخریب و آلوده‌سازی محیط زیست منکر و نگهداری و توسعه آن یک معروف است.

وی در پایان با اشاره به اقدام شرم‌آور کشور سوئد، گفت: تمدن غرب در آستانه افول و سقوط است و تعجب از سکوت رهبران ادیان و انتقاد از پاپ فرانسیس است که چرا این کارهای غیر انسانی و خلاف اخلاق را که ممنوع شده از طرف همه ادیان، را تایید کرده است.

انتهای پیام
captcha