مسئولان تلاش خود را برای تقویت ایمان و امید مردم به کار گیرند
کد خبر: 4146624
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

مسئولان تلاش خود را برای تقویت ایمان و امید مردم به کار گیرند

امام جمعه کرمانشاه گفت: هر کس در هر مجموعه و جریانی که به ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع و پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه دارد باید همه سعی خود را در تقویت ایمان و امید مردم و جامعه به کار گیرد.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امام راحل با نهضت خود تحول عظیمی در جهان به وجود آورد و عزت ملی را تقویت کرد و ایران را از یوغ استکبار نجات داد، اظهار کرد: بدون امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران معنی ندارد و این انقلاب در سایه ایمان و تقوای الهی به ثمر رسید.

وی افزود: قیام امام راحل یک قیام بالله بود که همه مردم و مسئولان از آن باید مراقبت کنند و نقش امام راحل در ابعاد مختلف از چنان اهمیتی برخوردار است که باید توسط نخبگان و کارشناسان به شیوه دقیق مورد تحلیل قرار بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی همه مدیون امام راحل و شکست دشمنان به خاطر نهضت ایشان است.

آیت‌الله علما بیان کرد: باید مسئولان و نخبگان در کنار رسانه‌های گروهی برای تبیین ابعاد وجودی و معرفی شخصیت بی‌نظیر ایشان بکوشند و در جهاد تبیین رسالت انقلابی خود را انجام دهند.

وی به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل اشاره کرد و افزود: ایمان و ایمد عامل این تحولات عظیم تاریخی و یکی از علل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بود.

آیت‌الله علما تصریح کرد: هر کس در هر مجموعه و جریانی که به ایران، منافع ملی، بهبود اوضاع و پیشرفت کشور و عزت ملی علاقه دارد باید همه سعی خود را در تقویت ایمان و امید مردم و جامعه به کار گیرد.

انتهای پیام
captcha