نقش رزمندگان سپیدان در دفاع مقدس تدوین می‌شود
کد خبر: 4149455
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۰

نقش رزمندگان سپیدان در دفاع مقدس تدوین می‌شود

کتاب نقش شهرستان سپیدان استان فارس در دوران دفاع مقدس با استفاده از ظرفیت پیشکسوتان این عرصه تدوین می‌شود.

نشست ستاد تدوین کتاب نقش شهرستان سپیدان در دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی فرمانداری سپیدان، محمد رضایی، فرماندار شهرستان سپیدان امروز، 31 خردادماه در نشست ستاد تدوین کتاب نقش شهرستان سپیدان در 8 سال دفاع مقدس بر ضرورت ضرورت اهتمام بیشتر مسئولان در تهیه و تدوین کتاب نقش شهرستان در دفاع مقدس تأکید کرد.

وی افزود: تلاش برای تهیه و تدوین این کتاب کاری ماندگار در عمر کار ما خواهد بود که تنها قطره‌ای از دین ما به اقیانوس بیکران ارزش شهدا را جبران خواهد کرد.

رضایی با اشاره به درصد پیشرفت تدوین کتاب نقش شهرستان سپیدان در دفاع مقدس گفت: در این زمینه بیشترین تلاش را سال‌ها سپاه و بسیج انجام داده است و در واقع بیشترین زحمت را قبلاً مجموعه سپاه کشیده است لذا باید مسئولان در ادامه و با همکاری مجموعه سپاه که نقش محوری در تدوین کتاب دارد، تلاش مضاعف جهت تکمیل زودتر کتاب انجام دهند.

فرماندار سپیدان ادامه داد: در این راستا همه مسئولان سرفصل‌ها و ادارات شهرستان موظف هستند تا ۱۵ تیرماه پیشرفت خود را در تهیه و تدوین این کتاب به حداقل ۶۰ درصد رسانده و تا 15 مرداد صدرصد سرفصل‌های مربوط به خود را تهیه و تدوین کنند.

وی بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان ادارات در تهیه و تدوین این کتاب تاکید کرد و افزود: ما باید از ظرفیت این عزیزان که اکثرا در فضای جبهه وجنگ حضور داشته‌اند، استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha