لزوم ایجاد سازوکار مناسب برای نقش آفرینی مردم در موضوعات فرهنگی
کد خبر: 4151132
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

لزوم ایجاد سازوکار مناسب برای نقش آفرینی مردم در موضوعات فرهنگی

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: باید به دنبال سازوکار مناسب برای نقش آفرینی مردم در همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشیم تا بتوانیم با حضور و مدیریت مردم مسائل موجود را حل کنیم.

کاظمی معاون استاندار قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عباس کاظمی، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان قزوین با اشاره به اینکه برخورد با هنجارشکنی و تخلف از قانون عفاف و حجاب باید از عاملین اصلی ترویج اباهه‌گری شروع شود، گفت: مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی، ادارات، سازمان‌ها، شرکت‌های تجاری، اصناف و مراکز خدمات عمومی باید بر اساس خواست اکثریت قاطع مردم نسبت به انجام تکالیف قانونی خود در خصوص رعایت قانون عفاف و حجاب اقدام کنند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر در این زمینه کم‌کاری صورت بگیرد قطعاً به عنوان ترک فعل مدیران، مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

سرپرست معاونت امنیتی سیاسی استانداری قزوین اظهار کرد: در موضوع عفاف و حجاب بحث تولید پوشاک مناسب که با موازین اسلامی و فرهنگی ایرانی قرابت داشته باشد به طور جدی باید مورد توجه باشد.

وی افزود: در این زمینه لازم است در یک حرکت تعاملی مجموعه سازمان صمت، اتاق اصناف، تولید کنندگان بخش خصوصی و مجموعه‌های مردمی نسبت به نظارت بر بازار پوشاک و عرضه البسه مناسب اقدام عاجل داشته باشند.

کاظمی در پایان ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضا و مجموعه حاکمیت نسبت به آمران به معروف، خاطرنشان کرد: باید به دنبال سازوکار مناسب برای نقش آفرینی مردم در همه موضوعات فرهنگی و اجتماعی باشیم تا بتوانیم با حضور و مدیریت مردم مسائل موجود را حل کنیم.

انتهای پیام
captcha