افزایش اجاره‌بها در لنده دردآور است
کد خبر: 4151376
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
امام جمعه موقت لنده:

افزایش اجاره‌بها در لنده دردآور است

حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیاگفت: افزایش نرخ اجاره‌بهاء و عدم اجرای طرح ملی مسکن در شهرستان شهروندان به‌خصوص مستأجران را با چالش‌های اساسی متوجه کرده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، امام جمعه موقت لنده

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، امام جمعه موقت ،امروز، 9 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: سرزمین قلب ما باید معطوف از الطاف الهی باشد و دل‌های ما باید پیونددهنده با امام زمان(عج) باشد.

وی با اشاره به ترویج بی‌بندوباری و ولنگاری در خانواده‌های غربی افزود: برخی‌ نیز به دنبال ترویج این فرهنگ در ایران اسلامی هستند، باید مراقب باشیم جامعه دینی ما دچار این چالش‌ها و آسیب‌ها نشود.  

امام جمعه موقت لنده در ادامه با اشاره به اینکه دهه امامت و ولایت، عید سعید قربان و غدیر و ولادت امام هادی(ع) باید بر پایه شادی و جشن‌های باشکوه دینی باشند، اضافه کرد: باید با شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم و در این روزهای نیک و حسنه اقدام به برگزاری مجالس عروسی و مدح اهل بیت(ع) کنیم تا برکت در زندگی‌ جاری و ساری شود. 

حجت‌الاسلام الهی‌نیا با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی بیان کرد: این هفته یعنی تشریح جنایات و خباثت‌ها در جهان و ظلم به ملت‌های مظلوم است. برخی‌ها شعار مرگ بر آمریکا را برنمی‌تابند، چراکه منافع آنها در این است و ما می‌گوییم مرگ بر جنایات دولت‌های آمریکا و مرگ بر استکبار آمریکا و نه مرگ بر ملت آمریکا؛ چراکه ما با مردم آمریکا مشکلی نداریم و این دولت آمریکا است که سال‌ها تحریم‌ها و تهدیدات گسترده خود را نسبت به ملت ایران اعمال کرده است.

وی در پایان گفت: افزایش نرخ اجاره‌بها و عدم اجرای طرح ملی مسکن در شهرستان، شهروندان به‌خصوص مستأجران را با چالش‌های اساسی متوجه کرده است. تسریع در انتقال آب پروژه آبیاری دشت بن برای آبیاری ۵٠٠ هکتار از اراضی کشاورزی دشت بن لازم و ضروری است. همچنین خانه به دوشی دانشجویان دانشگاه پیام نور لنده زیبنده جایگاه و شأن علم نیست، بلکه باید به آن توجه ویژه شود.

انتهای پیام
captcha