مخالفان انقلاب به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده‌اند
کد خبر: 4154597
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

مخالفان انقلاب به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده‌اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب نتوانسته‌اند از جنگ نظامی نتیجه دلخواه خود را بگیرند، گفت: مخالفان انقلاب به جنگ نرم، تبلیغاتی و ترکیبی روی آورده‌اند، پس رسانه‌های دلسوز و انقلابی نیز باید پای کار باشند.

محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب، امروز، 21 تیر در جلسه برنامه‌ریزی و هم‌اندیشی راهیان نور که در سالن جلسات فرماندهی این شهرستان با حضور مسئولان ادارات برگزار شد، گفت: اردوهای معرفتی و زیارتی راهیان نور بهترین نرم‌افزار برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، بنابراین باید همه پای کار باشند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام و انقلاب نتوانسته‌اند از جنگ نظامی نتیجه دلخواه خود را بگیرند، ادامه داد: بنابراین مخالفان انقلاب به جنگ نرم، تبلیغاتی و ترکیبی روی آورده‌اند، پس رسانه‌های دلسوز و انقلابی نیز باید پای کار باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه استکبار جهانی درصدد است، اذهان و افکار مردم به ویژه نسل جوان کشورمان را تحت‌تأثیر قرار دهد، اضافه کرد: برای رسیدن به این هدف غول‌های رسانه‌ای خود را با سرمایه‌گذاری هنگفت به کار گرفته‌اند.

پیری با اشاره به اینکه دشمن درصدد است، بین نسل جدید کشور و آرمان‌ها فاصله ایجاد کند، خاطرنشان کرد: بنابراین اردوهای معرفتی راهیان نور بهترین فرصت است، تا اجازه ندهیم این هدف شوم به وقوع بپیوندد.

وی ضمن اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور از میاندوآب به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور، افزود: ستاد شهرستانی اردوهای راهیان نور با ریاست فرمانداری تشکیل شده و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌گرفته است، امسال برادران و خواهران از میاندوآب برای بازدید از  مناطق عملیاتی به شمال غرب کشور اعزام می‌شوند.

انتهای پیام
captcha