رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد
کد خبر: 4155559
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶

رئیس‌جمهور وارد یاسوج شد

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امروز، ۲۶ تیرماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی امروز، ۲۶ تیرماه در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه بین‌المللی شهدای یاسوج، گفت: در دور دوم سفر ضمن پیگیری مصوبات سفر دور نخست، تصمیمات سازنده‌ای برای پیشرفت استان اتخاذ می‌شود.

وی با بیان اینکه در این سفر مسائل گسترده‌تری برای توسعه استان کهگیلویه‌وبویراحمد مدنظر است، افزود: گروه‌های کارشناسی در بخش‌های مختلف در این استان مستقر شدند و مشکلات، موانع و ظرفیت‌های استان از سوی این گروه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس‌جمهور ایران با اشاره به ظرفیت‌های کهگیلویه‌وبویراحمد در بخش‌های کشاورزی، دامداری و گردشگری، بیان کرد: تلاش می‌شود خدمات درخور شأن به مردم استان ولایتمدار ارائه شود.

گفتنی است، پتروشیمی گچساران، سد چمشیر گچساران، جاده پاتاوه به دهدشت، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی با حضور رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد. همچنین دیدار مردمی با مردم شهر یاسوج و مردم شهرستان بهمئی، شرکت در جلسه سرمایه‌گذاری استانداری کهگیلویه‌وبویراحمد، شرکت در شورای اداری استان در تالار دکتر عسکریان دانشگاه یاسوج و در نهایت شرکت در نشست خبری مهم‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور در این سفر دو روزه است.

انتهای پیام
captcha