اقامه عزای حسینی در سیزدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن + صوت و عکس
کد خبر: 4155917
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

اقامه عزای حسینی در سیزدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن + صوت و عکس

سیزدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، در آستانه ورود به ماه محرم الحرام، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز، فعالان و مدیران قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور ٢۶ تیرماه در مجتمع امام خمینی‌(ره)، حسینیه الزهرا‌(س) برگزار شد.

به گزارش ایکنا، بر همین اساس سیزدهمین جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم، در آستانه ورود به ماه محرم الحرام، با حضور جمعی از پیشکسوتان، قاریان و حافظان ممتاز، فعالان و مدیران قرآنی و برقراری ارتباط برخط تصویری با قرآنیان سراسر کشور، دوشنبه ٢۶ تیرماه، از موعد نماز جماعت مغرب و عشا در مجتمع امام خمینی‌(ره)، حسینیه الزهرا‌(س) برگزار شد.

در این جلسه که با مدیریت بهروز یاریگل، از پیشکسوتان قرآنی کشور همراه بود، محمد کاظمی و یونس شاهمرادی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند و سیدمحمد حسینی‌پور، به اجرای ابتهال حب الحسین پرداخت. هر سه این قاریان ممتاز به تازگی از حج تمتع بازگشته‌اند.

در بخش دیگری از این محفل، حشمت‌الله قنبری، پژوهشگر دینی و استاد دانشگاه، در باب جایگاه رفیع حضرت سیدالشهداء و یاران باوفای ایشان و بیان ظرایفی از واقعه عاشورا، مطالب ارزنده‌ای ایراد کرد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

کد

مرثیه‌سرایی احمد زین‌العابدین، از ذاکران اهل بیت(ع)، پایان‌بخش این جلسه بود.

برپایی محفل تخصصی تلاوت با عنوان «جلسه تلاوت و استماع قرآن کریم» از آذر سال ۱۴۰۰ در دستور کار شورای عالی قرآن قرار گرفته است و مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و سازمان دارالقرآن الکریم نیز من بعد در اجرای این جلسه همراه خواهند بود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha