درب باب‌المهدی در یاسوج رونمایی شد
کد خبر: 4158894
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴

درب باب‌المهدی در یاسوج رونمایی شد

درب باب‌المهدی به همت ستاد بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور عاشقان ابا عبداله الحسین(ع) و یارانش روز گذشته، 6 مردادماه رونمایی شد.

حضور عزاداران حسینی در آئین رونمایی از درب باب‌المهدی در یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان، علی‌فتح الهی، جانشین سازمان بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه‌وبویراحمد روز گذشته، 6 مردادماه در آیین رونمایی از درب باب‌المهدی، گفت: درب باب‌المهدی متعلق به امامین عسکرین(ع) در سامرا است.مردم استان برای ساخت درب صحن باب‌المهدی حرمین عسکرین مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه چهارچوب درب به وزن ۷٠٠ کیلوگرم در شهر قم ساخته شد، اظهار کرد: ساخت این درب با مشارکت هنرمندان استان‌های اصفهان و کهگیلویه‌وبویراحمد انجام شده است.

جانشین سازمان بازسازی عتبات و عالیات کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: مردم می‌توانند نذورات خود از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۴۵۱۴ بانک ملی، ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۴۸۴۶۹۷ بانک تجارت، ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۵۸۲۲۴ و ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۱۱۲۳۶۹ بانک سپه و یا کد دستوری #۴*۷۲* ارسال کنند.

الهی گفت: در ستاد بازسازی هیچ‌گونه هزینه‌ای به کسی از اعضا پرداخت نمی‌شود، وابستگی سیاسی به هیچ گروه یا جناحی ندارد درب ستاد باز است و هر کس خودش ورود می‌کند و بخشی از کار را برعهده می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha