محفل قرآنی در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد + عکس
کد خبر: 4159685
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

محفل قرآنی در پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن در ایام سوگواری امام حسین(ع) صبح امروز، 10 مردادماه در جمع کارکنان پایور گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

به گزارش ایکنا، محفل انس با قرآن در ایام سوگواری امام حسین(ع)، صبح امروز، 10 مردادماه با تلاوت سروان حسن ضابط، مدیر قرآن، عترت و نماز منطقه پدافند هوایی شمال کشور و با حضور حجت‌الاسلام الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال تهران در جمع کارکنان پایور گروه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر برگزار شد.

طی این مراسم حجت‌الاسلام الفتی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال تهران به سخنرانی پرداخت و درباره اهمیت و‌ جایگاه قرآن گفت: قرآن تنها کتابی است که حتی حرکتی از آن تحریف نشده است این اعتقاد عموم مسلمانان و فِرَق اسلامی است و صریح‌ترین آیه قرآن در این زمینه «اِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَ اِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ» است.

وی با اشاره به ضرورت ارتباط با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی برای مقابله با هجمه‌های مختلف، ادامه داد: هرچه با قرآن و مفاهیم آن بیشتر انس داشته باشیم، قطعاً در تمامی عرصه‌ها به موفقیت و پیروزی دست پیدا می‌کنیم.

الفتی به وقایع عاشورا اشاره کرد و گفت: در عاشورا امام حسین(ع) از قرآن جهت هدایت مردم استفاده کرد، قرآن در عاشورا چراغ راه امام حسین(ع) بود و امام حسین(ع) چراغ راه مردم بود. یکی از عوامل زمینه‌ساز حادثه عاشورا دنیاطلبی حاکمان پس از پیامبر عظیم الشأن(ص) بود.

در خبر دیگری از پدافند هوایی آمده است؛ در پی محکومیت اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم از سوی کشورهای سوئد و دانمارک، محفل انس با قرآن کریم در پدافند هوایی حضرت معصومه(س) قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha