کمک بانک اسلامی دبی برای چاپ و توزیع قرآن در سراسر جهان
کد خبر: 4163893
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

کمک بانک اسلامی دبی برای چاپ و توزیع قرآن در سراسر جهان

بانک اسلامی دبی از اختصاص کمک 550 هزار درهمی به انجمن دارالبر برای چاپ و توزیع قرآن کریم در سراسر جهان خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از البیان، بانک اسلامی دبی، این اقدام را در راستای حمایت از حافظان و قاریان قرآن مجید و در چارچوب برنامه کلی این بانک برای انجام اقدامات خیریه و توسعه انسانی توصیف کرده است.

محمد سهیل المهیری، مدیر انجمن دارالبر، با تقدیر از این اقدام، تصریح کرد: بانک اسلامی دبی یک شریک راهبردی برای این انجام است که از ابتکارات بشردوستانه و پروژه‌های خیریه مختلف انجمن حمایت می‌کند.

این بانک از زمان تأسیس آن، در حدود 44 سال پیش، در زمینه‌های مختلف بشردوستانه، حوزه‌های خدمات خیریه و حیاتی مشارکت زیادی داشته و از سویی در زمینه توزیع قرآن کریم در میان مسلمانان جهان و همچنین ساخت مساجد و مراکز حفظ قرآن کریم اقدامات بسیار ارزنده‌ای داشته است.

المهیری همچنین در مورد فعالیت‌های انجمن دارالبر نیز از طرح راهبردی این انجمن برای حمایت از نیازمندان و گروه‌های آسیب‌پذیر در امارات و دیگر کشورهای جهان با حمایت نهادها و شرکت‌های مهم اماراتی خبر داد.

وی تصریح کرد: این اقدامات بر مبنای آموزه‌های دین اسلام و اهمیت نیکوکاری و انجام کار خیر استوار است. بخش عمده اقدامات این انجمن به چاپ و توزیع قرآن کریم در کشورهای مختلف جهان و حمایت از مراکز اسلامی و مساجد اختصاص دارد. 

انتهای پیام
captcha