پررونق کردن مساجد زمینه تشکیل لشکر آزادسازی قدس است
کد خبر: 4164064
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
آیت‌الله دژکام:

پررونق کردن مساجد زمینه تشکیل لشکر آزادسازی قدس است

نماینده ولی فقیه در استان فارس با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد، فعال نگه داشتن و پررونق کردن آن‌ها را زمینه‌ساز تشکیل لشکر آزادسازی قدس دانست.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 30 مرداد در اجلاسیه بین‌المللی مسجد که به مناسبت روز جهانی مسجد در شیراز برگزار شد، با تأکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت مساجد گفت: 5000 مسجد در استان فارس وجود دارد که فعال نگه داشتن و پررونق کردن آن‌ها، زمینه‌ساز تشکیل لشکر آزادسازی قدس است.

وی گفت: نامگذاری روز جهانی مساجد در تقویم جمهوری اسلامی، یادآور جنایتی است که به دست صهیونیست‌ها در مسجدالاقصی رخ داد و قبله اول مسلمین در آتش سوخت و حدود ۱۵۰۰ متر از ۴۰۰۰ متر مسجد الاقصی از بین رفت و این داغ برای همیشه در دل مسلمین تازه است.

امام جمعه شیراز با اشاره به آیه ۱۱۴ سوره مبارکه بقره تصریح کرد: کسانی که تلاش دارند مسجد به عنوان محل ذکرخداوند را تخریب کنند، جز و ظالم‌ترین ظالمان هستند.

آیت‌الله دژکام تصریح کرد: جریان مقاومت اسلامی امروز فریادش را بر سر مسلمانان جهان برآورده است که چرا نشسته‌اید وقتی مسجدالاقصی در دست صهیونیست‌ها رو به تخریب است.

انتهای پیام
captcha