عزاداری دختران یزدی در سوگ سفیر کوچک کربلا
کد خبر: 4164138
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

عزاداری دختران یزدی در سوگ سفیر کوچک کربلا

گردهمایی «دختران حسینی» با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار شد و این نوجوانان در سوگ حضرت رقیه(س) سفیر کوچک کربلا عزاداری کردند.

گردهمایی دختران حسینی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، گردهمایی «دختران حسینی» با حضور اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد برگزار و این نوجوانان در سوگ حضرت رقیه(س) سفیر کوچک کربلا عزاداری کردند.

این گردهمایی که عصر روز دوشنبه، 30 مردادماه در محل مرکز فرهنگی و هنری شماره چهار و فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد و با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد، کودکان و نوجوانان به سوگ دردانه سیدالشهدا(ع) نشستند.

قرائت قرآن توسط امیرعلی قاسمی، شعرخوانی زهرا معقولان، ملیناز زارع و مهرناز ممیزی، خوانش شعر عاشورایی توسط آتنا امامی، نوحه‌خوانی امیرعلی قاسمی و ابوالفضل سلمانی و همخوانی اعضای دختر کانون از جمله برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین کودکان و نوجوانان و مسئولان حاضر با حضور بر تربت پاک شهید گمنام مدفون در این مرکز، ضمن گلباران و عطرافشانی و ادای احترام به این شهید، به عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش پرداختند.

انتهای پیام
captcha