برگزاری سوگواره «از فصل به هم رسیدن» در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4164156
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵

برگزاری سوگواره «از فصل به هم رسیدن» در کهگیلویه‌وبویراحمد

دبیر علمی سوگواره شعر عاشورایی«از فصل به هم رسیدن» از برگزاری این سوگواره طی روزهای هشتم و نهم شهریورماه در یاسوج خبر داد.

سوگواره «از فصل به هم رسیدن»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیداکبر هاشمی‌سلیمانی، دبیر علمی سوگواره شعر عاشورایی«از فصل به هم رسیدن» عصر روز گذشته، 30 مردادماه در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری این سوگواه، از برگزاری سوگواره شعر عاشورایی «از فصل به هم رسیدن» خبر داد و گفت: بخش شعر با گویش قشقایی به این سوگواره اضافه شد.

وی با بیان اینکه اساتید برجسته شعر و ادبیات کشور در مراسم اختتامیه جشنواره شرکت می‌کنند، افزود: تعداد شاعران برگزیده و شایسته تقدیر هر بخش به ۱۲ نفر افزایش یافته، ضمن اینکه تاکنون استقبال از سوگواره بی‌نظیر بوده است.

دبیر علمی سوگواره شعر عاشورایی«از فصل به هم رسیدن» بیان کرد: اساتید برجسته و به‌نام شعر کشور، استاد یوسف‌علی میرشکاک، استاد علیرضا قزوه، استاد محمدرضا سنگری و استاد ناصر فیض در اختتامیه سوگواره حضور خواهند داشت.

هاشمی‌سلیمانی تصریح کرد: اختتامیه سوگواره روزهای هشتم و نهم شهریورماه برگزار می‌شود، ضمن اینکه مهلت دریافت آثار تا 31 مردادماه است و تمدید نخواهد شد.نحوه دریافت آثار ازطریق شبکه‌های اجتماعی ایتا، بله و واتس‌آپ به شماره 09360201243 است.

انتهای پیام
captcha