عضویت ایران در بریکس ادامه تحولات پرسرعت نظم جهانی است
کد خبر: 4164879
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶

عضویت ایران در بریکس ادامه تحولات پرسرعت نظم جهانی است

امام جمعه دهدشت گفت: عضویت ایران در بریکس ادامه تحولات پرسرعت نظم جهانی است و در سال‌های نه چندان دور برکات آن را خواهیم دید.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه دهدشت امروز، سوم شهریورماه در نماز جمعه این هفته شهر دهدشت، اظهار کرد: بشارت رهبر معظم انقلاب که فرمودند به قله نزدیک شده‌ایم، امتداد بشارت‌های امام روح‌الله است.به قله نزدیک‌بودن به معنای این است که علی‌رغم تلاش‌های دشمن، اما این حرکت جهنده رونده با سرعت فزاینده رو به پیشرفت است.

وی افزود: کشوری که روزی ظرفیت‌های حداقلی را هم نداشت امروز به لطف خدای رحمن و سفینة‌النجاة که دارد، این کشتی را هدایت می‌کند.این نگاه بشارتی رهبر معظم انقلاب، تلاش همه مردم را می‌خواهد.وظیفه ما این است در این نزدیکی قله، سکوت نداشته باشیم، چراکه هر چه به قله نزدیک می‌شویم، موج دشمنی‌ها بیشتر است.

امام جمعه دهدشت اضافه کرد: باید در این لحظات آخر با قدرت و توان و انسجام بیشتر تحرک داشته باشیم تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن مهدی موعود برسانیم.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ضمن گرامیداشت هفته دولت، با بیان این‌که در این یکی دو سال به مقتضای مشکلات کشور کارهای خوب انجام گرفت، تصریح کرد: توقعات بیشتر است مسئولان تلاش کنند، مراقب باشیم دستاوردهای مهم نظام و کشور که در یک‌سال اخیر انجام گرفت کم‌بینی نکنیم، گاهی برخی دنبال خودتحقیری هستند و می‌گویند باید غرب‌گدایی کنیم.

وی بیان کرد: لکنت زبان این دولت در بیان دستاوردها باعث شده برخی آن زمان که مسئولیت داشتند و می‌گفتند خزانه خالی است، امروز زبان بگشایند.

امام جمعه دهدشت ضمن تشکر از شورای اداری شهرستان کهگیلویه، گفت: توقع تلاش بیشتر داریم چرا که این دولت کار جهادی و شبانه‌روزی می‌طلبد.

امام جمعه دهدشت با اشاره به عضویت ایران در سازمان بریکس، افزود: آیت‌الله رئیسی معیشت مردم را گرو نگرفت و کشور را معطل نکرد، عضویت در بریکس ادامه تحولات پرسرعت نظم جهانی است و در سال‌های نه چندان دور برکات آن را خواهیم دید.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در پایان با توجه به حرکت عظیم جهانی اربعین، خواستار همراهی و کمک به موکب شهدای شهرستان شد.

انتهای پیام
captcha