فراخوان نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4165202
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۰

فراخوان نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان در کرمانشاه اعلام شد

نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه از اعلام فراخوان هجدهمین نشست تخصصی اساتید، قاریان و حافظان ممتاز قرآن کریم با موضوع «اثرگذاری تلاوت بر مخاطب» خبر داد.

اعلام فراخوان نشست تخصصی اساتید و قاریان و حفاظ در کرمانشاه

کیوان حسینی، نماینده شورای عالی قرآن در استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه از اعلام فراخوان نشست تخصصی اساتید، قاریان و حفاظ در این استان خبر داد و اظهار کرد: فراخوان هجدهمین نشست تخصصی اساتید، قراء و حفاظ قرآن کریم با موضوع «اثرگذاری تلاوت بر مخاطب» منتشر و در کرمانشاه نیز اعلام شد.

وی با اشاره به پیشینه نشست‌های تخصصی و برگزاری آن افزود: نشست‌های مذکور از سال ۱۳۸۲ با تدبیر شورای عالی قرآن راه‌اندازی شده و هر سال به موضوعات مختلف که مورد نیاز جامعه قرآنی باشد، می‌پردازد.

حسینی تصریح کرد: موضوع مورد بحث نشست امسال، براساس بیانات رهبر معظم انقلاب در ماه مبارک رمضان تعیین شده و مواردی شامل «جایگاه ترجمه و تفسیر، قرائت، لحن بیانی، قطع و وصل آیات و مخاطب‌شناسی» رو بررسی می‌کند.

این فعال قرآنی بیان کرد: در هجدهمین نشست این شورا به نقش جایگاه مساجد، محافل و مسابقات در جریان اثرگذاری تلاوت پرداخته می‌شود.

وی در پایان با دعوت از پژوهشگران و کارشناسان قرآنی برای ارائه مقالات، طرح‌ها و ایده‌های خود با موضوعات و محور‌های تعیین شده به این نشست گفت: پژوهشگران عرصه قرآنی می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پایان آبان‌ماه سال‌ جاری به شواری عالی قرآن ارسال کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانند به www.QURANSHORA.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha