جشن هلال احمری‌ها در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4172849
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
به‌مناسبت هفته وحدت و تجلیل از برندگان مسابقات قرآنی؛

جشن هلال احمری‌ها در اردبیل برگزار شد

هم‌زمان با هفته وحدت و به‌منظور تجلیل از اعضای فعال و برندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی، مراسم جشنی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برگزار شد.

جشن هلال احمری‌ها در اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر استان اردبیل، جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و ولادت امام جعفرصادق(ع) و همچنین مراسم تجلیل از اعضای فعال و برندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی 10 مهر ماه در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل به همت جمعیت هلال احمر شهرستان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هفته وحدت و میلاد نبی اکرم(ص) را از بهترین اعیاد مسلمانان جهان دانست و گفت: حضرت محمد(ص) بدون تردید پیامبر رحمت و مهربانی برای عالمیان هستند و چه نیکو که میلاد پربرکت ایشان فرصتی برای وحدت و همدلی بین مسلمانان است.

وی اضافه کرد: نگاه به آموزه‌های پیامبر اسلام(ص)، دعوت ایشان به وحدت همواره مورد تاکید بوده است و به راستی از این راه است که دین اسلام می‌تواند جهان‌شمول گردد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اقدامات خوب این جمعیت و تلاش های بی وقفه آن‌ها در حوادث گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی اتفاقات اخیر استان و منطقه نام خود را به خوبی در ذهن‌ها نقش‌بندی کرد، به طوری که نمونه بارز آن امدادرسانی به مردم زلزله‌زده خوی و کشور ترکیه بود که مورد تقدیر مردم و مسئولان کشور ترکیه و مسئولان کشوری و استانی قرار گرفتند.

قویدل بابیان اینکه امداداگران و اعضای فعال ما سرمایه‌های اصلی جمعیت هلال احمر هستند، اذعان کرد: حضور و وجود شما جوانان و امدادگران است که این جمعیت را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار می‌دهد.

انتهای پیام
captcha