13 آبان‌ماه روز تاریخی در عصر اخیر ملت ایران است
کد خبر: 4179605
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

13 آبان‌ماه روز تاریخی در عصر اخیر ملت ایران است

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به فردا، 13 آبان‌ماه، روز دانش‌آموز گفت: این روز به عنوان یک روز تاریخی در عصر اخیر ملت قهرمان‌پرور ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه کهگیلویه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، امام جمعه کهگیلویه امروز، 12 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، با اشاره به فردا، 13 آبان‌ماه، سالروز شهادت حسین فهمیده و روز دانش‌آموز، اظهار کرد: این روز به عنوان یک روز تاریخی در عصر اخیر ملت قهرمان‌پرور ایران اسلامی است.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب که غزه میدان اسرائیل نیست بلکه میدان حق و باطل است، افزود: امروز همه جبهه استکبار از این رژیم خونخوار حمایت‌های متعدد سیاسی، نظامی، اطلاعاتی و تسلیحاتی می‌کنند اما جای نگرانی نیست آن‌که پیروز است غزه است و پیروزی نصیب مقاومت خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه اضافه کرد: توقع داریم دولت‌های مسلمان به فلسطین کمک کنند، این‌هایی که تامین کننده نفت و انرژی برای اسرائیل هستند مراقب باشند و بدانند مردم مسلمان تاریخ می‌خوانند و مقابله خواهند کرد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که یک ابلهی خط و نشان می‌کشد غزه و لبنان برای ما مهم نیست بلکه جمهوری اسلامی هدف است، تصریح کرد: اربابان شما در سال‌های گذشته جنگ راه انداختند هیچ غلطی نتوانستند بکنند شما عددی نیستید و در محاسبات ما نمی‌آیید، جمهوری اسلامی وارد این ترقه‌بازی‌ها نمی‌شود و به فضل پروردگار جریان مقاومت سیلی محکمی به صورت اسرائیل خواهد نواخت.

وی بیان کرد: ما ملت شهیدپرور کهگیلویه می‌گوییم دشمن بداند اگر بنا باشد به جمهوری اسلامی حمله شود در همان سطح به آن‌ها حمله خواهیم کرد، ما از نسل سلیمانی‌ها هستیم، جوانان ما از نسل حججی‌ها، فهمیده‌ها و علی لندی‌ها هستند.

امام جمعه کهگیلویه با بیان این‌که برخی مدیران برای بیان مشکلات شهرستان، لکنت زبان دارند، گفت: برخی مدیران شهرستان پیش مدیران کل جرات حرف زدن ندارند، از چی می‌ترسید!؟ هر مدیری برای منافع شهرستان تلاش کند حمایت خواهیم کرد و هیچ مدیر بالادستی اجازه ندارد مدیر شهرستانی را که فریادهایش برای منافع شهرستان است را توبیخ کند. 

انتهای پیام
captcha