طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در راوند کاشان اجرا شد
کد خبر: 4180518
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» در راوند کاشان اجرا شد

طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به‌مناسبت گرامیداشت یاد شهدای غزه در عملیات طوفان الاقصی در راوند از توابع شهرستان کاشان اجرا شد.

محفل قرآنی در راوند کاشانبه گزارش ایکنا از اصفهان، طرح «هر مسجد یک پایگاه قرآنی» به همت گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شامگاه ۱۵ آبان‌‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) محله سادات راوند از توابع شهرستان کاشان اجرا شد.

این مراسم با تلاوت آیات سوره فتح به‌مناسبت گرامیداشت یاد شهدای غزه در عملیات طوفان الاقصی با نوای حمیدرضا جمشیدزاده، قاری ممتاز ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه بود و در پایان، از دانش‌آموز نمونه، حسین سیدی به‌مناسبت هفته دانش‌آموز، قاری محفل و فعال فرهنگی مسجد تقدیر شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله زاهدی، رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۸۴۰ موشکی شهید کبریایی در این مراسم، ضمن تبریک یوم‌الله 13 آبان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، با اشاره به حوادث خونبار غزه و توحش بی‌سابقه صهیونیست‌ها که با حمایت مستقیم آمریکا همراه است، اظهار کرد: جبهه مقاومت سال‌هاست که برای عزت دنیای اسلام در میدان نبرد حاضر و پوزه جهان‌خواران و مستکبران را به خاک مالیده است.

وی ضمن بیان فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پیروز این میدان مردم فلسطین و حماس هستند، گفت: همان‌طور که انصارالله یمن و حزب‌الله لبنان توانستند مقاومت کنند و پیروز شوند، حماس هم در این مسیر گام برمی‌دارد و به لطف خدا نصرت می‌یابد.

زهراسادات محمدی

انتهای پیام
captcha